Skip to main content
Beantwoord

Gedeelde MB's opeens verdwenen na ingang nieuwe maand

• September 3, 2023
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

sanfrans
Nieuwkomer

Ik heb vorige week 2000 MB gedeeld met mijn vrouw. Vandaag begint voor mijn abonnement een volgende periode van 1 maand en ik zieĀ  bij het abonnement van mijn vrouw dat ineens de 2000 MB die ik gedeeld heb zijn verdwenen.

Hoe kan dit?

Beste antwoord door RBxx

HalloĀ @sanfransĀ 

Als deĀ nieuwe factuurperiode begint, dan krijg je deĀ MB’s voor deĀ nieuwe periode. De resterende MB’s van de vorige periode vervallen. Dat laatste geldt ook voor de MB’s die je aan jouw vrouw hebt gegeven.

Het beste is om MB’s te delen op de eerste dag van jouw factuurperiode, dan kan jouw vrouw de hele maand gebruik maken van de ontvangen MB’s. Dat delen kan ook automatisch. Stel het eenmalig in, dan heb je er geen omkijken meer naar. Zie het artikel in de Kennisbank voor de details.

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 3, 2023

HalloĀ @sanfransĀ 

Als deĀ nieuwe factuurperiode begint, dan krijg je deĀ MB’s voor deĀ nieuwe periode. De resterende MB’s van de vorige periode vervallen. Dat laatste geldt ook voor de MB’s die je aan jouw vrouw hebt gegeven.

Het beste is om MB’s te delen op de eerste dag van jouw factuurperiode, dan kan jouw vrouw de hele maand gebruik maken van de ontvangen MB’s. Dat delen kan ook automatisch. Stel het eenmalig in, dan heb je er geen omkijken meer naar. Zie het artikel in de Kennisbank voor de details.

Ā 

sanfrans
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2023

Dank je wel. Ik begrijp het.