Ik heb vorige week 2000 MB gedeeld met mijn vrouw. Vandaag begint voor mijn abonnement een volgende periode van 1 maand en ik zieĀ bij het abonnement van mijn vrouw dat ineens de 2000 MB die ik gedeeld heb zijn verdwenen.
Hoe kan dit?
Ik heb vorige week 2000 MB gedeeld met mijn vrouw. Vandaag begint voor mijn abonnement een volgende periode van 1 maand en ik zieĀ bij het abonnement van mijn vrouw dat ineens de 2000 MB die ik gedeeld heb zijn verdwenen.
Hoe kan dit?
HalloĀ
Als deĀ nieuwe factuurperiode begint, dan krijg je deĀ MBās voor deĀ nieuwe periode. De resterende MBās van de vorige periode vervallen. Dat laatste geldt ook voor de MBās die je aan jouw vrouw hebt gegeven.
Het beste is om MBās te delen op de eerste dag van jouw factuurperiode, dan kan jouw vrouw de hele maand gebruik maken van de ontvangen MBās. Dat delen kan ook automatisch. Stel het eenmalig in, dan heb je er geen omkijken meer naar. Zie het artikel in de Kennisbank voor de details.
Ā
Dank je wel. Ik begrijp het.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.