Skip to main content
Ik heb thuis in eens geen 4G netwerk of ander mobiel netwerk en geen bereik alleen Wi-Fi . Er staat alleen maar in beeld alleen noodoproepen. Als ik naar een andere wijk ga heb ik wel 4G en bereik. Dit is sinds vandaag. Alles al gedaan gereset. Opnieuw opgestart.

Ik heb nog wel een oude hi simkaart.
Kijk of er misschien een bekende storing is: KPN Storing?

Vraag eens aan iemand anders met een KPN mobiel.
Hallo @L0es, welkom en excuses voor de late reactie! Heb je op dit moment weer bereik met je mobiele telefoon op jouw adres? Was er inderdaad wellicht een storing? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee.
Het is nog niet opgelost. Er was ook geen storing. Als het goed is wordt ik nog terug gebeld door kpn. Als ze me kunnen bereiken.
Wat jammer om te lezen dat het nu al zo lang duurt! Mocht ik uiteindelijk toch nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden. Vul je dan je forumprofiel aan?
Ja het redelijk vervelend
Ik zie inderdaad dat er een klacht is aangemaakt voor mijn collega's van de technische dienst. Exact de afdeling die je hiervoor moet hebben, dus dat zit helemaal goed! Wel is het zo dat dit maximaal 10 werkdagen kan duren, dus ik wil je toch vragen dit even af te wachten. Hopelijk komen mijn collega's met een oplossing. Mocht ik hierin uiteindelijk nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Ik wacht het af. Anders hoor je het
Ik heb helaas nog niks gehoord van KPN. En ik moet zeggen dat ik het erg vervelend vind dat ik al een lange periode niet bereikbaar ben. Helemaal voor dringende zaken. Graag zou ik willen weten hoe het nu staat en wat de oplossing is.
Werkt het nog steeds op andere locaties wel goed? In dat geval zal je echt de check van mijn collega's van de technische dienst af moeten wachten. Heel vervelend, maar de 10 werkdagen zijn nog niet voorbij. Heb je informatie gehad over VoWifi? Dat is bellen via je Wifi verbinding. Dit ondersteunt jouw toestel, dus wellicht is dat voor nu een optie.
Onderhand aardig wat dagen verder. De maximaal 10 dagen zijn ook wel voorbij. Ik heb verder niks vernomen meer van KPN. Ik ben nog altijd slecht bereikbaar thuis.



Is er al enigzins iets meer bekend over wat het zou kunnen zijn? Is het dan toch de simkaart? Die is nog van Hi. Nooit geen problemen verder mee gehad hoor.
De klacht staat nog steeds in de wacht om behandeld te worden, het klopt dus dat je daar nog geen reactie op hebt ontvangen. Excuses hiervoor! Je geeft zelf aan dat het op andere plekken wel naar behoren werkt: dit duidt er op dat er met de simkaart verder niets mis lijkt te zijn. We zullen daarom echt het onderzoek van onze technische dienst even af moeten wachten, ben ik bang. Het staat je overigens altijd vrij om een nieuwe simkaart te testen. Als deze nog van Hi is, is deze al wat ouder natuurlijk. Hoeft niets uit te maken overigens. Je kunt deze het gemakkelijkst via MijnKPN kosteloos bestellen. Je zou ook even een KPN winkel binnen kunnen lopen.
Ik zie dat je klacht inmiddels afgehandeld is en dat er een storing geweest is. Hopelijk werkt alles nu weer naar behoren! Mochten we, nu of later, toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het me dan weten?