Skip to main content

Sinds zeker 4 weken heb ik last dat mijn iphone 12 pro overschakelt op Edge en er dan geen internetverbinding meer is.

Dagelijks reset van de netwerkinstellingen is een tijdelijke oplossing maar erg vervelend om het soms meer keer op een dag te moeten doen!

graag snel een oplossing kpn!

ik ben duidelijk niet de enige met dit probleem. 
Werk met de nieuwste versie software van Apple.

 

klantenservice noemt het een bekend probleem….

Zorg er wel voor dat de klantenservice een daadwerkelijke ticket voor je aanmaakt. Anders krijg je geen updates via SMS en misschien ook geen vergoeding straks.


Hoi @een nieuwe naam, het wordt momenteel onderzocht door de technische dienst en de leveranciers. Dit is een bekend probleem. Is het bij de klantenservice (0800-0402) wel een ticket aangemaakt? Zoals Matthew al zegt is dat belangrijk, zodat je meegenomen wordt in het onderzoek en op de hoogte zult worden gehouden via sms. Via de community kunnen wij geen ticket voor je aanmaken.


Hier hetzelfde probleem 


Welkom op de community @Rickyrick, boven jouw bericht staat al uitgelegd wat je kunt doen in dit geval. Als je dat doet kan je er in meegenomen worden.


Ook ik heb sinds 06-08-2024 last van het ongevraagd overschakelen naar edge, waardoor geen gebruik van het netwerk mogelijk. Graag met spoed een oplossing voor dit probleem. Wim


Reageer