Skip to main content

Nou hier hetzelfde probleem, ik ben al meerdere keren bij de kpn winkel geweest en alles staat goed ingesteld. Ik heb ook een nieuwe sim gekregen  maar dat werkt ook niet.  Het enige wat ze zeggen  is dat ik mijn telefoon  op vliegtuigstand moet zetten en daarna weer aanzetten. Erg handig als je aan het rijden bent. Bij tmobile nooit ergens last van gehad.

 

Vrgr Bert.

 

Admin: Afgesplitst. Eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Hoi @cuprinol en welkom op het forum! Heb je helemaal geen bereik in België, dus kun je ook niet gebeld worden? Of gaat het bijvoorbeeld alleen om het internet? Heb je al andere providers getest daar? In België werken we samen met ORANGE, Proximus en Telenet. Lukt het met één van die wel? Daarnaast is een goed signaal tijdens het autorijden sowieso lastig. Je telefoon maakt steeds verbinding met een andere zendmast, en je zit in een metalen auto, daar heeft het signaal moeite mee. 


Nooit geen last gehad bij tmobile.  Ik heb namelijk een andere sim van een andere provider geprobeert en die werkt gewoon probleemloos. Dus dit moet aan kpn liggen. Want zolang ik dit abonnement heb heeft het nog nooit gewerkt in het buitenland.


Hmm, het werkt in geen enkel land? Goed dat je een andere simkaart hebt getest. De tips die ik gaf hebben dus ook niet geholpen? Wil je de vragen uit dat bericht ook beantwoorden? Dan kan ik op onderzoek uit. 


Hallo,bellen lukt wel. Maar internet werkt niet.

 

Vrgr.Bert.


Check, fijn dat je telefonisch in elk geval bereikbaar bent. 🙂 Met welke provider ben je nu verbonden? Heb je Orange, Proximus of Telenet al geprobeerd en maken die helemaal geen verschil? 


Hallo,nee totaal geen internet.

 

Vrgr Bert.


Check. Zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Je nummer kan onder persoonlijke opmerkingen. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik kijken of de instellingen bij ons goed staan, ondanks dat dit eerder in de winkel gedaan is ben ik wel benieuwd. Mocht je direct contact prettiger vinden, dan kun je ook met ons bellen via +316 1200 1200 vanuit het buitenland. 🙂 Ik hoor graag van je! 


Ik heb niets meer van je vernomen en je profiel is nog leeg, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Zo niet, laat het hier gerust weten! 


Laat maar,ik ga geen energie meer insteken ik ga wel terug naar tmobile als mijn abonnement  is afgelopen. Vrgr Bert.


Hoi @cuprinol en welkom op het forum! Heb je helemaal geen bereik in België, dus kun je ook niet gebeld worden? Of gaat het bijvoorbeeld alleen om het internet? Heb je al andere providers getest daar? In België werken we samen met ORANGE, Proximus en Telenet. Lukt het met één van die wel? Daarnaast is een goed signaal tijdens het autorijden sowieso lastig. Je telefoon maakt steeds verbinding met een andere zendmast, en je zit in een metalen auto, daar heeft het signaal moeite mee. 

Dit is niet eens waar. Proximus heeft geen contract met KPN.