Skip to main content

geen bereik sinds afgelopen vrijdag kan niet bellen of gebeld worden in en rond om mijn huis heb de klantenservice al gesproken maar tijdens doorverbinden viel bereik weer weg maandag had mijn visite ook geen bereik en zondag ook niet dus ligt niet aan mijn toestel of simkaart staat geen storing in de buurt is maar wel raar meedere mensen last hadden .  ik ben het zat het wil zo snel mogelijk een oplossing  met chat kwam ik er ook niet uit

Hallo @Marijke1986 heb je wifi-bellen wel aan staan op je mobiel, als je mobiel dat ondersteunt?

 


Hoi @Marijke1986, welkom hier. 

Geen bereik ineens dus. Dat is niet fijn. Nog steeds niet weer? 

Zo niet, heb je al op onze storingspagina gekeken? Daar vind je hopelijk duidelijkheid. Dat je maar snel weer bereikbaar bent. 


Hier ook sinds 2 weken last van .. hele huis is onbereikbaar

Sta in de tuin te bellen en mis gesprekken omdat telefoon simpelweg niet overgaat.  Loop het huis uit 3 gemiste oproepen 🙈 alle mobiele telefoons hebben hier last van.

 

Alles opnieuw opgestart nog steeds geen streepjes in huis.

Tuin 1 streepje 

Oplossing ? 

 


Hoi @Anikalincklaen, welkom hier. 

Wat ontzettend vervelend. Begrijp ik heel goed. Heb je al gekeken of er een storing is? Want het is enkel op jouw thuislocatie? Elders heb je wel goed bereik?


Eerste 2 weken geen storing bekent vorige week wel maar ondrrtussen al heel lang zonder telefonisch bereik geen netwerk en maar rekening betalen klantenservice belt ook niet terug 


Eerste 2 weken geen storing bekent vorige week wel maar ondrrtussen al heel lang zonder telefonisch bereik geen netwerk en maar rekening betalen klantenservice belt ook niet terug 

Je kunt via 0800 0402 een netwerkklacht/storing aanmelden. Dat is al gebeurd?