Op mijn vakantieadres ******* is bellen of gebeld worden niet of nauwelijks mogelijk, en dat in Nederland
Dit is al jaren zo, maar ondanks belofte is er nog steeds geen verbetering
De hoge dijk aan zee is ook geen belemmering want aan het strand kijkrichting Vlissingen ook geen bereik
Omdat ik ook dezelfde problemen had met Digitenne, raade Kpn mij aan om mijn abonnement om te zetten naar onbeperkte data zodat ik dan met kpntv kon streamen
Maar dan moet je wel bereik hebben met je telefoon, dit idem met telefoon vrouw
Waarom doet Kpn al jaren niets om dit te verbeteren, Zeeuwsvlaanderen trekt immer duizenden toeristen
Mvg Wil Bosman
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Hoi @Wil Bosman
Welkom op de community van KPN.
Waar (bij welk dorp of vakantiepark) zit je momenteel in Zeeuws-Vlaanderen in Zeeland?
Als ik op de Antennekaart kijk, staan daar voldoende KPN zendmasten voor een goed tot optimaal bereik voor zowel 4G als 5G. Al blijven de volgende factoren altijd een rol spelen voor een goed bereik en internet:
Het type mobiele apparaat dat je gebruikt
De drukte op het internet of de internetpagina
Het aantal gebruikers dat tegelijk gebruik maakt van het mobiele netwerk
De afstand tussen je mobiele apparaat en de zendmast
Obstakels tussen je mobiele apparaat en de zendmast. Zoals muren en gebouwen
Ook op de Dekkingskaart van KPN is duidelijk te zien dat er in Zeeuws-Vlaanderen een goed bereik zou moeten zijn.
Digitenne staat helemaal los van het mobiele netwerk van KPN.
Wat ik je aanraad om te doen, is om de netwerkinstellingen van je smartphone of iPhone een keer te resetten, hiermee haal je eventuele fouten eruit, en worden automatisch de juiste netwerkinstellingen ingeladen. Vaak verhelp je hiermee veel problemen.
Waar (bij welk dorp of vakantiepark) zit je momenteel in Zeeuws-Vlaanderen in Zeeland?
Als ik op de Antennekaart kijk, staan daar voldoende KPN zendmasten voor een goed tot optimaal bereik voor zowel 4G als 5G. Al blijven de volgende factoren altijd een rol spelen voor een goed bereik en internet:
Het type mobiele apparaat dat je gebruikt
De drukte op het internet of de internetpagina
Het aantal gebruikers dat tegelijk gebruik maakt van het mobiele netwerk
De afstand tussen je mobiele apparaat en de zendmast
Obstakels tussen je mobiele apparaat en de zendmast. Zoals muren en gebouwen
Ook op de Dekkingskaart van KPN is duidelijk te zien dat er in Zeeuws-Vlaanderen een goed bereik zou moeten zijn.
Digitenne staat helemaal los van het mobiele netwerk van KPN.
Wat ik je aanraad om te doen, is om de netwerkinstellingen van je smartphone of iPhone een keer te resetten, hiermee haal je eventuele fouten eruit, en worden automatisch de juiste netwerkinstellingen ingeladen. Vaak verhelp je hiermee veel problemen.
@Wil Bosman Ik zou stap voor stap proberen erachter te komen waar het probleem zit:
Vraag aan andere mensen in de buurt of zij ook hetzelfde probleem ervaren. De vragen die relevant zijn:
-hebben zij hetzelfde probleem?
-welke provider hebben zij?
-welk toestel hebben zij?
De antwoorden op deze vragen zullen jou snel duidelijkheid geven of het een algemeen probleem is, of het probleem provider-gerelateerd is, of het probleem toestel-gerelateerd is.
Als je hierin duidelijkheid hebt gekregen, dan kun je eventuele vervolgstappen zetten.
Hele goede suggesties vanuit de community, @Wil Bosman. Ik ben benieuwd wat de uitkomst is van het onderzoek dat @Katana321 voorstelde.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.