Skip to main content

Ik heb hier zelf veel over gelezen op dit forum inmiddels en heb zelf ook al maanden vanaf begin augustus last ervan. Maar ben pas laat met mijn melding gekomen, vakantie, andere dingen, en zo geen zin om weer lang aan de lijn te hangen waren de oorzaak daarvan. Maar nu ik definitief weet dat het dus niet aan mij of mijn instellingen ligt, maar een technisch mankement is, begrijp ik de enorme frustratie van de mede gedupeerden wel. Ik begrijp dat de moderators op dit forum er zelf niets aan kunnen doen, maar dit duurt wel erg lang heb ik zo door, tevens het afsluiten van het topic brengt denk ik ook veel frustratie met zich mee, terwijl het nog lang niet is opgelost. Inmiddels ben ik van enkel onderweg niet meer te bereiken ook gegaan dat ik steeds vaker thuis geen telefonisch bereik meer heb. 6x moeten bellen met iemand om te zeggen dat je onderweg bent, en de boodschap in delen moet overbrengen naar de andere kant omdat de andere kant je niet hoort is al 4 maanden een frustratie, Maar nu ik ook thuis geen bereik meer heb kan gewoon niet. Wat ik wil weten is, hoe groot is deze omvang nu eigenlijk, hoeveel gedupeerden zijn er eigenlijk? En zich mogelijk omdat zij net zo laat zijn als ik nog moeten melden. Als wij weten om hoeveel mensen dit gaat kunnen we denk ik ook wel een beetje inschatten wat reëel is qua respons tijd. Tevens de vraag wat is de deadline wanneer KPN dit opgelost moet hebben. Een nieuwe Iphone 12 en vergoeding van de abonnementskosten is mooi, maar er maanden op moet wachten is niet klantvriendelijk, een inflatiecorrectie is sneller doorgevoerd, en hoera de verlenging van mijn abonnement die ik ook begin augustus al had afgesloten, is vandaag ingegaan, alleen zo jammer dat ik er zo bar weinig gebruik van kan maken. 

Beste @kimmie230878, wat rot dat jij hier ook tegenaan loopt! Het topic is gesloten, omdat de processen in werking zijn gezet en dit in de meeste gevallen gewoon goed gaat. In sommige gevallen niet en dan is er de mogelijkheid om een eigen topic aan te maken. Voor jou geldt nu dit: 

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.
 


Inmiddels ben ik benaderd en wordt de iPhone omgewisseld binnen 4 weken. 


Morgen is het 4 weken geleden dat ik werd gebeld over de omwissel van mijn telefoon. Ik heb tot op heden geen T&T code ontvangen. Wanneer kan ik mijn langverwachte telefoon verwachten? 


Hallo @kimmie230878, ik verwacht dat je in de loop van deze week dan jou toestel gaat ontvangen. 


Hi Jeroen, zou je willen nagaan of dit ook zo is, ik lees meerdere berichten dat mensen er al langer op zitten te wachten en ik hou niet van onzekerheid of verwachtingen. Dat loopt vaak uit op een teleurstelling. En ik ben vaak liever dingen voor. 


Kan iemand hier nog op reageren? De verwachting dat ie in de loop van de week komt vind ik niet voldoende concreet.


Ik heb geen concrete datum helaas. Mocht je aankomende maandag nog steeds geen toestel hebben ontvangen, laat het dan even weten. We gaan er dan voor je achteraan. 


Oké dank je Marcia, doe ik!


Is er überhaupt iemand die binnen de gestelde termijn van 4 weken zijn nieuwe IPhone 12 heeft ontvangen ter vervanging van de IPhone 11? Wil even weten waar ik rekening mee moet gaan houden, en waar ik mij op moet instellen. 

Admin: verplaatst naar reeds eerder aangemaakt topic over iPhone 11


Het is vandaag maandag, en in de tussenliggende periode geen bericht ontvangen of telefoon gehad. Morgen 5 weken na het telefoontje van KPN over de vervangende telefoon. Een dringend verzoek navraag te doen, ik ben er ondertussen wel klaar mee om aan het lijntje gehouden te worden door KPN. 


Helemaal begrijpelijk! Ik ga er voor je achteraan en kom er zo snel mogelijk op terug.


Is er al nieuws @Marcia_ ?


Jouw nummer staat op de lijst om verzonden te wordn @kimmie230878. Ik ga er van uit dat eind deze week, uiterlijk begin volgende week het toestel bij jou is. 


Ah super dankjewel @Jeroen_dB 


Nadat ik 1x de PostNL gemist had en de afspraak had verplaatst naar een moment waarvan ik zeker wist dat ik thuis was, was er blijkbaar gisteren iets mis bij PostNL waardoor zij niet in staat waren de bezorging te doen. Zonder een nieuw moment aan te geven, maar terwijl ik vandaag op mijn werk ben krijg ik door dat de PostNL bezorger onderweg is met mijn pakket. Met als gevolg dat ik hem weer heb gemist. En nu het bericht dat het pakket terug gaat naar de afzender. (Ik had trouwens ook geen T&T code ontvangen van te voren) 

 


Kan het pakket niet afgeleverd worden bij een PostNL punt? 


Haal even de barcodes hier weg want dat is niet handig.

 


 


@Marcia_  @Jeroen_dB hoe gaat het nu verder en kunnen we zorgen dat de telefoon wel bij mij aan gaat komen?


De iPhone 12 die mijn kapotte iPhone 11 vervangt is retour gegaan. Ik had na de eerste afleverpoging een andere datum aangegeven bij postnl om mijn telefoon te leveren omdat ik dan thuis was. Alleen had postnl op die dag vertraging, en is er niks geleverd, pas de volgende dag hebben ze een poging gedaan, maar ik was er niet. Nu is het pakket retour. Hoe komt deze nu weer snel mijn kant op, en is het niet mogelijk om hem bij een postnl punt af te leveren. Daan kan je tenslotte ook pas tekenen voor ontvangst. Ik hoor graag van jullie.



Admin: samengevoegd met bestaand topic


Hallo @kimmie230878, wat rot dit zeg.. Ik stuur je een privébericht met meer informatie!


Yes vandaag eindelijk mijn vervangende telefoon ontvangen. Een tip voor iedereen, download de postnl app op je telefoon dan zie je dat er een pakket jouw kant op komt van reconext, aangezien je geen e-mail ontvangt met het T&T nummer. En stel bij je bezorgvoorkeuren voordat je pakket in het systeem staat dat het op een PostNL punt geleverd moet worden. Dan is ie niet te missen, zo heb ik het de 2e keer gedaan. Want verplaatsen naar een door jouw gekozen moment zit niet altijd jouw voorkeur bij. Blij dat ik weer gewoon normaal kan bellen en internetten na een half jaar.