Skip to main content

Al maanden geen bereik met mijn Iphone 11 op het KPN 4G netwerk. Zelf de nodige akties ondernomen:

  • nieuwe Sim
  • opnieuw de netwerkinstellingen
  • harde reset
  • flightmodus aan en uit

Beste KPN, ik heb een ticket aan laten maken. Er wordt terug gebeld maar dan ben ik niet bereikbaar want dat is het hele probleem. Vervolgens een paar x gesproken met een medewerker, er zou een oplossing komen, die is er nog steeds niet.Daarbij wens ik natuurlijk compensatie voor het feit u niet levert waar ik voor betaal. Volgens de apple store is mijn telefoon door jullie update een soort van ontploft in ‘jip en janneke’ taal en zou de oplossing van uw kant moeten komen om het toestel om te ruilen.

Wanneer krijg ik een reactie van uw kant en dan graag schriftelijk want telefonisch niet te bereiken. Maar met een beetje geluk heb ik ergens goede wifi en komt er toch wel een bericht binnen….

Graag een reactie svp

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

Terugbellen laat lang op zich wachten, en ook als je aangeeft schriftelijk contact te willen is dit niet mogelijk. 


In principe wordt er door de technische dienst telefonisch contact opgenomen, @Pop007. Als zij je niet kunnen bereiken, dan wordt er uiteindelijk op een andere manier contact met je opgenomen. Het is helaas niet mogelijk om zelf contact op te nemen met de technische dienst. Meer informatie heb ik op dit moment niet voor je, sorry.

 

@F_Community Ik zie dat je een eigen topic hebt aangemaakt, maar dat je daarnaast ook nog in veel andere topics aan het reageren bent. Ik wil je vragen om het tot je eigen topic te beperken. Zou houden we het voor iedereen overzichtelijk.


@Denise van KPN mij konden ze niet bereiken ivm het issue…. Zwaar vervelend. Laatste belletje van kon was ondertussen 18 dagen geleden…. Geen mail, geen sms….


@Denise van KPN mij konden ze niet bereiken ivm het issue…. Zwaar vervelend. Laatste belletje van kon was ondertussen 18 dagen geleden…. Geen mail, geen sms….

Ik heb even gespiekt en zie dat er voor jou nu 3 tickets zijn aangemaakt. Voor zover ik kan zien is de technische dienst nog niet aan jouw tickets toegekomen. Ik wil je daarom vragen geduld te hebben, @Jaapie2024.


@Denise van KPN dankjewel voor het nachecken!


Reageer