Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestiging ontvangen

• February 19, 2020
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Heb net een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestigingsmail gekregen. heb ook mijn sim only abonnement stopgezet kunnen jullie kijken of dat gelukt is.

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @MCaliskan. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Het kan maximaal 24 uur duren voordat je een orderbevestiging ontvangt. Ik heb het voor je nagekeken en op dit moment zie ik nog geen orderbevestiging. Wat heb je precies besteld? 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @MCaliskan. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Het kan maximaal 24 uur duren voordat je een orderbevestiging ontvangt. Ik heb het voor je nagekeken en op dit moment zie ik nog geen orderbevestiging. Wat heb je precies besteld? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @MCaliskan. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Het kan maximaal 24 uur duren voordat je een orderbevestiging ontvangt. Ik heb het voor je nagekeken en op dit moment zie ik nog geen orderbevestiging. Wat heb je precies besteld? 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!