Skip to main content
Antwoord

Geen bevestiging ontvangen van mijn contractovername

• October 31, 2025
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Status contractovername 

ik heb afgelopen dinsdag gebeld er werd gezegd dat alles is geregeld 

waar blijft de bevestiging op mail?

mijn man kan weinig met zijn telefoon  

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Guuswillem en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je wilt weten wat de status is. 

In het algemeen: de doorlooptijd van een contractovername is 15-20 werkdagen. Zowel de oude als de nieuwe contractant krijgen een e-mail ter bevestiging zodra de aanvraag is gedaan. 
Als beiden nog geen bevestiging hebben ontvangen, maak dan een belafspraak (rechts onderin) met ons. Mijn collega kan dan controleren of alles goed staat en de bevestiging nogmaals sturen indien nodig. 🙂

Hopelijk is het dan snel geregeld!

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 2, 2025

Hi ​@Guuswillem en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je wilt weten wat de status is. 

In het algemeen: de doorlooptijd van een contractovername is 15-20 werkdagen. Zowel de oude als de nieuwe contractant krijgen een e-mail ter bevestiging zodra de aanvraag is gedaan. 
Als beiden nog geen bevestiging hebben ontvangen, maak dan een belafspraak (rechts onderin) met ons. Mijn collega kan dan controleren of alles goed staat en de bevestiging nogmaals sturen indien nodig. 🙂

Hopelijk is het dan snel geregeld!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 2, 2025

Ik had dinsdag gebeld 28 okt en je collega had met de administratie gebeld en zij zeiden dat alles is verwerkt

maar ik heb geen mail ontvangen 

• November 2, 2025

Nog een keer bellen Guus.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmm, dan zou ik inderdaad ook nog een keer bellen. Een extra belletje kan beslist geen kwaad, liever dat je het zeker weet. Vraag mijn collega dan ook om de bevestiging (nogmaals) op te sturen en controleer of beide mailadressen kloppen.