Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestiging van verlenging ontvangen

  • March 9, 2020
  • 8 reacties
  • 249 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik heb 11 februari mijn telefoon abbonement verlengt. 

Maar tot op heden nog geen bevestigings mail ontvangen. Mijn telefoon zou aankomende vrijdag de 13e worden gereleast. En wil toch graag een bevestiging hebben via de mail.

 

Mvg Marly

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Beste antwoord door Natasja

Dag @Harlekingirl. Inmiddels heb ik een terugkoppeling én ook meteen goed nieuws. Je toestel is gisteren verstuurd en wordt vandaag bij je bezorgd. Kun je het laten weten als je het toestel in huis hebt? :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 9, 2020

Welkom @Harlekingirl 

 

Het snelste is als je even belt met 0800 0402 om te vragen hoe of wat.
Of chatten via de LiveChat functie


Je kan ook wachten tot webcare dit topic bereikt, 

Vul dan je forum profiel aan en geef een seintje als dit is gedaan.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 11, 2020

Dag @Harlekingirl. Van harte welkom hier. Dat duurt al wel erg lang zeg. :disappointed: Ik kijk graag voor je na waar de bevestiging blijft. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. Dan ga ik er voor je achteraan. 


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 11, 2020

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2020

Welkom @Harlekingirl 

 

Het snelste is als je even belt met 0800 0402 om te vragen hoe of wat.
Of chatten via de LiveChat functie


Je kan ook wachten tot webcare dit topic bereikt, 

Vul dan je forum profiel aan en geef een seintje als dit is gedaan.

Hallo,  

 

Ik heb een profiel gemaakt


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Afsplitsen ging niet goed @Natasja 

 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/https-kpn-nl-insided-com-mobiele-abonnementen-15-geen-bevestiging-van-verlenging-ontvangen-492565-size-25-492567#post933458

Rommeltje! Maar opgelost :-). 

@Harlekingirl we komen er morgen inhoudelijk op terug!


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 13, 2020

Dag @Harlekingirl. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie wel dat de verlenging is doorgekomen op 11 maart, maar deze op een of andere manier blijft hangen. Ik durf je niet te zeggen hoe het komt dat je ook nog geen bevestiging hebt gehad. Ik heb navraag gedaan bij een achterliggende afdeling. Als ik een update heb, dan laat ik het aan je weten.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 18, 2020

Hallo @Harlekingirl. Ik heb helaas nog geen reactie gehad. :disappointed:  Ik heb opnieuw navraag voor je gedaan. Ik hoop je zo snel mogelijk van een update te kunnen voorzien.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2020

Dag @Harlekingirl. Inmiddels heb ik een terugkoppeling én ook meteen goed nieuws. Je toestel is gisteren verstuurd en wordt vandaag bij je bezorgd. Kun je het laten weten als je het toestel in huis hebt? :slight_smile: