Skip to main content

Op adres *** Utrecht is geen mobiel bereik met KPN, in tegenstelling tot Vodafone en T-Mobile die hier wel goed bereik bieden. Er zit hier een drukke Albert Heijn, wat het zeer onpraktisch maakt dat er binnen geen enkele dekking is. Kan KPN hier een kleine versterker laten ophangen? Er komen dagelijks voldoende mensen op dit recent verbouwde winkelcentrum. 

 

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

@Horlepiepy Welkom terug hier! Bedankt voor je bericht. Zo te lezen ervaar je slechte mobiele dekking bij jouw thuis. Zie je dat het mobiele bereik gedurende dag verandert? Is overigens het bereik minder geworden sinds de Albert Heijn is gerenoveerd? Ik hoor graag van je! 

 


Hi Lisa,

Dank voor je reactie. Het gaat niet om mijn eigen adres, maar om de Albert Heijn op het winkelcentrum. Ik zie dat de postcode is verwijderd in mijn eerste bericht - moet ik deze opnieuw doorgeven? 

Het bereik was altijd al slechter, maar na de verbouwing lukt bellen en data helemaal niet meer. 

Is er iets dat jullie hier aan kunnen doen?

 

 


@Horlepiepy Bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens verwijderd, want ik had niet zo snel door dat het ging om het adres van de Albert Heijn. Ik dacht dat je er boven woonde en dat het jouw eigen adres was. :sweat_smile:
Afijn, als het puur om de winkel zelf gaat, kunnen we er helaas weinig aan doen. Het is aan de winkel zelf om dit probleem op te lossen. Zij kunnen dit melden aan ons dat wij, dan zoeken naar een oplossing met hun. Je kunt het dus het beste aangeven in de winkel dat je hier hinder van ervaart. 


Reageer