Skip to main content

Vanmiddag bij de kpnwinkel in zwolle 2 nieuwe abonnementen gekocht voor onze telefoons. Wij zouden er een google nest hup bij krijgen, worden die naar ons opgestuurd of heeft de verkoper ze vergeten om ze aan ons mee te geven

Die dien je zelf aan te vragen, via de website: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0199


Hallo @Kleineik 

Je moet jezelf daarvoor apart aanmelden. Klik op de website op de (i) voor meer info.

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. <- klik op deze link

bron


Het is leuk dat ik mij zelf moet aan melden maar voor mijn abonnement geen rekening gekregen voor de andere telefoon van mijn partner  wel, ik kom dus zo niet verder.


Dat is apart @Kleineik, bij een nieuw abonnement behoor je ook een bijbehorend contract te ontvangen. Heb je dat niet via de mail ontvangen?


Ik heb niets ontvangen neem morgen contact op met de kpnwinkel


Hallo @Kleineik 

Je moet jezelf daarvoor apart aanmelden. Klik op de website op de (i) voor meer info.

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. <- klik op deze link

bron

Ik heb me er voor aangemeld en op 5 okt 2021 email gekregen dat het was goedgekeurd en binnen 2 weken word verzonden. Tot op heden nog geen track and trace gekregen of melding dat het is verzonden 


Hallo @RichardvdB 

Ik heb in andere topics gelezen, dat het soms wat langer duurde.

KPN heeft de uitvoering belegd bij een externe partij.
Voor meer informatie stuur een mail naar kpn@consumercare.info  of bel met 043-8800150