Skip to main content

Ook ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice omdat ik al weken geen internet verbinding buiten de deur heb. Ik heb een IPhone X en heb ook mijn Sim in een IPhone 8 geprobeerd, doet het ook niet. Na herhaaldelijk mijn klacht door te geven weet ik nog steeds niets. Er is niemand die je op de hoogte houdt of terug belt. Ik ga binnenkort op vakantie dan moet dit toch echt opgelost zijn. Mijn geduld raakt op. Er is niets mis met de instellingen van mijn Mobiel, hebben ze in de KPN winkel naar gekeken. Ook een nieuwe Sim heeft niet geholpen. 

Hi @Wittie, ik snap heel goed dat je het opgelost wilt hebben, vakantie of niet.

Ik raad je toch aan om nog even te bellen met onze klantenservice. Via die weg kan een ticket voor je aangemaakt worden voor de technische dienst, als dat nog niet gedaan is. Zij doen onderzoek en houden je dan op de hoogte. Zo gauw er meer bekend is, krijg je dan bericht. Dus is er nog geen ticket voor je aangemaakt, bel dan gratis met 0800-0402. Onze collega's daar helpen je daarmee verder.


Er is al lang een ticket voor mij aangemaakt. Vervolgens hoor ik al weken niets. 


Er is al lang een ticket voor mij aangemaakt. Vervolgens hoor ik al weken niets. 

 

Hoi @Wittie 

Het is momenteel bovengemiddeld druk bij de technische dienst van KPN, er zijn daar de afgelopen weken honderden tickets binnen gekomen van mede klanten met dezelfde problemen.
Los van de overige problemen die er spelen.

Hierdoor duurt het langer voordat je wat hoort vanuit de technische dienst, dat kan inmiddels oplopen tot meerdere weken nadat je de ticket hebt ingediend.
Er zijn genoeg mede klanten, die inmiddels al meer dan een maand wachten op een antwoord vanuit de technische dienst.

Je zou hoogstens nog even met de klantenservice kunnen bellen, om te vragen of je ticket nog open staat en wat daarvan de huidige status is.
Meer kun je helaas niet doen, dan rustig af te wachten.


Reageer