Skip to main content

ik ben in portugal en kan niet mobiel internetten en ook niet bellen. Twee en halve maand geleden was ik ook in Portugal en was er niets aan de hand. Kon ik gewoon alles doen. Nu niet Hoe los ik dit op? Gisteren verdwaald bij gebrek aan google maps

heb de roaming aan, mobiele data aan. Bellen is onmogelijk, krijg melding 'niet verbonden met mobiele netwerk'. apn kan ik niet veranderen, grijs scherm. heb een abonnement voor onbeperkt bellen en internetten. Ik kan niet bellen met een medewerker van de KPN. Kan uberhaupt niet bellen


Hi @Judea Nieuwenhuijzen en welkom op het forum! 

Geen pretje om zonder bereik in Portugal te zitten. 😬 Al ben ik jaloers op de locatie. 
Mocht je er nog zijn en mocht dit nog niet opgelost zijn, kijk dan in de netwerkenlijst en test een andere provider. Vaak lost dit het probleem al op!
Zo niet, herstart je toestel dan ook even door hem uit te zetten, 2 minuten te wachten en weer aan te zetten. Hopelijk gaat het dan wel goed!

Mocht het nog niet opgelost zijn en mocht het spoed hebben, neem dan via een ander telefoontoestel contact met ons op via +316 1200 1200 en spreek in dat je een storing hebt. Dan krijg je vanzelf een collega aan de lijn en hopelijk heb je dan snel bereik!