Skip to main content

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Mijn simkaart doet het prima in mijn TPLink m7350 in Nederland. Ik ben nu op vakantie in Frankrijk en krijg wel verbinding met mijn mifi, zie dan echter een uitroepteken in de waaier en de mededeling GEEN INTERNETVERBINDING. stop ik de simkaart in mijn Iphone heb ik wel internet. Dat is echter niet de bedoeling want dan niemand mij meer bellen op mijn “normale” 06 nummer.

 

wie heeft er een oplossing voor dit probleem?

Admin: afgepslitst van originele topic

Hi @Peterbeij,

Ik heb sterk het vermoeden dat de roaming optie van je mifi router uit staat, TPLink heeft een supportpagina waar wordt uitgelegd hoe je roaming in kan schakelen van de TPLink M7350 

Laat je weten of het daarna weer lukt?


Ik heb een andere oplossing van dit forum gebruikt. Ik heb de gegevens van het APN management aangepaast. De mifi router werkt nu zonder problemen in Frankrijk. 


Ah ok, top! Voor de volledigheid: welke instellingen heb je nu gebruikt?


Hi Peterbeij,

Heb precies hetzelfde probleem, hoe heb je de APN Management aangepast ? Nieuw profiel naast die van KPN, maar welke gegevens gebruik je dan ?

Groet,

Ruud


Hi @Peterbeij, zou jij je  kennis met ons willen delen en ons nog willen vertellen wat je precies aan hebt gepast? 😊


Ik denk het opgelost te hebben via:

Carrier = Bouyges

Nieuwe APN = Bouyges, met PDP Type=IPv4, APN Type = Dynamic, Auth Type = CHAP. De rest van de velden geen waarde.


Top, dank voor het delen @RuuKoo!