Skip to main content
Antwoord

Geen internet meer in Marokko: heeft wel eerder gewerkt

• September 17, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

De eerste dagen in Marokko kon ik gewoon gebruik maken van mijn buitenland bundel, sinds een paar dagen niet meer. We zitten nu wel zuidelijker, maar ik neem aan dat dit niet uit moet maken. De roaming staat aan en heb mijn bundel nog niet verbruikt.

Beste antwoord door ReginaN

Hoi Arjan,

Ik durf het haast niet te zeggen. Ik had alles gedaan wat ik kon doen, ook de telefoon meerdere keren de telefoon uitgezet.

Stond de mobiele data uit.  Deze staat bij de One plus niet tussen de gewone instellingen die ik al duizend keer had bekeken. Mij een raadsel hoe dit is gekomen. Zeker omdat mijn vriend op hetzelfde moment ook geen internet meer had. Hij heeft overigens een E-sim. Ondanks dat het bereik slecht is en ik niet overal internet heb, is het probleem gevonden. Dank je wel voor het meedenken.

4 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 17, 2025

Hallo ​@ReginaN , ik neem aan dat je een Marokko-bundel hebt aangevraagd? Dan zou dat gewoon moeten werken zolang je bundel nog niet leeg is.

Je kan eens proberen om je toestel te herstarten en kijken of je dan weer internet hebt, dat overkomt mij soms in het buitenland buiten de EU.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 17, 2025

PS: Deze netwerken gebruikt KPN in Marokko. Is een daarvan beschikbaar waar je nu bent?

Maroc Telecom2G, 3G, 4G
INWI2G, 3G, 4G, VoLTE
Orange Maroc2G, 3G, 4G

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hoi Arjan,

Ik durf het haast niet te zeggen. Ik had alles gedaan wat ik kon doen, ook de telefoon meerdere keren de telefoon uitgezet.

Stond de mobiele data uit.  Deze staat bij de One plus niet tussen de gewone instellingen die ik al duizend keer had bekeken. Mij een raadsel hoe dit is gekomen. Zeker omdat mijn vriend op hetzelfde moment ook geen internet meer had. Hij heeft overigens een E-sim. Ondanks dat het bereik slecht is en ik niet overal internet heb, is het probleem gevonden. Dank je wel voor het meedenken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@ReginaN. Welkom op de community! Goed dat je dit laat weten en wat fijn dat je hebt gevonden waar het aan lag en dat je je bundel weer kunt gebruiken. Soms zitten zulke instellingen inderdaad een beetje verstopt, en dat kan best verwarrend zijn. Het kan kloppen dat het bereik niet overal even goed is, zeker als je zuidelijker in Marokko zit. Maar nu weet je in ieder geval dat je instellingen goed staan.

Bedankt voor je terugkoppeling en nog veel plezier daar!Â