Skip to main content
Vraag

Geen internet op gps horloge

• April 4, 2025
  • 13 reacties
  • 238 keer bekeken

Ik heb op het gps horloge geen internet 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • April 4, 2025

In de basis zou de standaard ingestelde apn geen probleem moeten zijn. Dit is vaak ‘internet’ of ‘portalmmm.nl’. Maar je kunt het eens proberen met onderstaande. 

Stop de simkaart in je toestel, dat is makkelijker. Waar in de instellingen het precies staat varieert per toestel. Maar over het algemeen vind je het onder mobiele netwerken, of iets dat daarop lijkt en dan namen toegangspunten voor Android of mobiele data voor Apple.

APN = advancedinternet

MCC = 204

MNC = 08

Verificatietype = niet ingesteld

APN type = default

APN-protocol = IPv4

Roamingprotocol voor APN = IPv4

Drager = niet opgegeven

MVNO-type = Geen

Moet dan de sim eerst in een telefoon of kan dat op de smartwatch 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 4, 2025

Lees het bericht nog eens. Daar is je vraag beantwoord. 

In de telefoon heb ik wel internet maar in de smartwatch niet waar kan dit aan liggen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • April 4, 2025

In de telefoon heb ik wel internet maar in de smartwatch niet waar kan dit aan liggen 

Heb je een abbo op smartwatch? Is het een LTE smartwatch? 

Er zit een kpn simkaart in met abonnement maar die geeft op de smartwatch geen internet verbinding weer buiten huis in huis doet hij het met WiFi wel

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Fernando van den toorn, ik lees dat je simkaart wél werkt in een mobiele telefoon, maar niet in je smartwatch.

Mogelijk heeft het te maken met een van de settings in je smartwatch. Wat voor merk en type watch heb je? Je kunt daarnaast ook even kijken in de bijbehorende gebruiksaanwijzing van je horloge, of eventueel contact opnemen met de fabrikant ervan. 

Het gaat om de protectly smartwatch kinderhorlogedie geen internet verbinding maakt buiten huis

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik raad je aan om de handleiding eens door te nemen ​@Fernando van den toorn. Aan de simkaart ligt het niet, dat weten we, dus ik vermoed dat 't ergens in de instellingen van het horloge moet zitten. Toen ik even op onderzoek uit ging, kwam ik hier via Bol een handleiding tegen.

Ik heb nu wel internet op het horloge maar maakt geen gps verbinding waar kan dit aan liggen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • April 12, 2025

Ik heb nu wel internet op het horloge maar maakt geen gps verbinding waar kan dit aan liggen 

Je kan het uitzoeken via de link die jou gegeven is. 

Ik heb al vanalles geprobeerd maar hij blijft aangeven is niet networking als ik buiten huis ben en de telefoon wil zoeken via gps bellen lukt wel

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Oef, ik heb helaas geen andere suggesties meer voor je ​@Fernando van den toorn, omdat 't geen product van ons is. Je kunt het horloge even meenemen naar de KPN Winkel in je buurt, een van mijn collega's kan een poging doen om de instellingen samen met je na te kijken. Je kunt ook even navragen bij de verkopende partij, waar je 'm gekocht hebt. Ik verwacht dat zij ook wel tips voor je hebben.