Skip to main content
Beantwoord

Geen internet op mobiel en nog geen reactie van de technische dienst

• July 23, 2024
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ondertussen al 5 (!) dagen geen mobiel internet. Storing binnen KPN. Zou al 4 dagen terug gebeld worden. Ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en ik zit met de gebakken peren. Iemand dit ook meegemaakt? Ik mag m’n contract ook niet beëindigen. 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Heidiklein, welkom! Je geeft aan dat je teruggebeld zou worden. Is er een ticket aangemaakt voor mijn collega's van de technische dienst? Op dit moment is het helaas erg druk bij onze technische dienst. Ik zou je daarom toch willen vragen om nog een aantal dagen af te wachten, hoewel ik zeker kan begrijpen dat dit uitermate vervelend is! Mocht er geen ticket aangemaakt zijn, bel dan morgen vanaf 8 uur even opnieuw naar 0800-0402. Dan zullen mijn collega's toch opnieuw met je ernaar moeten kijken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 23, 2024

Welk toestel heeft u?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2024

Een iPhone 14 Pro …

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Heidiklein, welkom! Je geeft aan dat je teruggebeld zou worden. Is er een ticket aangemaakt voor mijn collega's van de technische dienst? Op dit moment is het helaas erg druk bij onze technische dienst. Ik zou je daarom toch willen vragen om nog een aantal dagen af te wachten, hoewel ik zeker kan begrijpen dat dit uitermate vervelend is! Mocht er geen ticket aangemaakt zijn, bel dan morgen vanaf 8 uur even opnieuw naar 0800-0402. Dan zullen mijn collega's toch opnieuw met je ernaar moeten kijken!