Skip to main content

Ik zit in Zuid Afrika. Sinds ik de voordeelbundel buiten EU heb aangezet kan ik niet meer op internet, alleen op wifi. Met de mobiele telefoon van mijn werk (ook KPN) ondervind ik deze problemen niet. Het probleem zit hem dus in de voordeel bundel waar ik nu helemaal niets aan heb. Ik zie nu op dit forum dat vele andere mensen voor mij dit probleem ook hebben gehad en dit op geen enkele manier hebben kunnen oplossen of dat KPN dit heeft kunnen oplossen. 

Als jullie mij geen oplossing kunnen bieden, ga ik er vanuit dat ik de kosten van de voordeelbundel niet hoef te voldoen? 

Daarnaast, hoe kan ik de bundel eventueel uitzetten? 

Groeten, Mirjam

@wjb heeft hier veel ervaring mee @MirjamBou , ik heb hem even ingeseind en wil je misschien wel helpen.

 


@wjb heeft hier veel ervaring mee @MirjamBou , ik heb hem even ingeseind en wil je misschien wel helpen.

Ik heb geen ervaring met voordeelbundels.

Voor Zuid-Afrika heb ik een tweede sim kaart van MTN SA in mijn telefoon. Dat is verreweg de goedkoopste methode om in Zuid-Afrika telefoon en data te gebruiken.


Hi beiden. Dank voor jullie reactie. Alleen ik wil nu vooral graag weten hoe ik weer van de voordeelbundel af kom, aangezien die niet werkt en ik er wel voor moet betalen. Zou graag reactie krijgen van de klantenservice van KPN.


Hi @MirjamBou, welkom hier. 

Heb je wél verbinding met een netwerk? Kun je wel worden gebeld bijvoorbeeld? En kun je zelf ook bellen? Al is het even je nummer over laten gaan op je zakelijke nummer bijvoorbeeld, puur om dit te testen. 

Daarnaast kun je deze stappen ondernemen. Mag ik ook weten welke bundel je hebt besteld? Is het wel 1 van deze 2?

 


Hi @Alex van KPN 

Ik heb wel gewoon verbinding en kan ook bellen (Telkom SA). 
 

Ik heb de voordeelbundel besteld van 9.99 voor 100 MB. 
Kan ik de bundel uitzetten? Of kunnen jullie deze uitzetten? 


Hi @Alex van KPN 

Ik heb wel gewoon verbinding en kan ook bellen (Telkom SA). 
 

Ik heb de voordeelbundel besteld van 9.99 voor 100 MB. 
Kan ik de bundel uitzetten? Of kunnen jullie deze uitzetten? 

Daar kom ik zeker nog op terug, maar dit hoort wel te werken. Zou je handmatig ook een van deze netwerken kunnen selecteren? Cell C, MTN South Africa of Vodacom (Pty) Ltd.


Reageer