Skip to main content
Vraag

Geen IPv6 op data-only sim-only abonnement.

• 31 oktober 2024
  • 33 reacties
  • 343 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 19 januari 2025

Beste ​@nl1mrd , ik heb gewoon IPv6 op mijn mobiel (Motorola), zie screendump:

IPv4/IPv6 mobiel

• Slimmerik
  • 76 reacties
  • 20 januari 2025

​@JanD , onderstaand wat ik hier zie. Dus duidelijk geen IPv6 op het (097)data-sim kaartje. Ik kan met hetzelfde apparaat wel met een 06-kaartje van KPN IPv6 krijgen. Lijkt erop dat iets bij KPN nog rechtgezet moet worden bij de 3 data-sims die ik hier heb liggen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 20 januari 2025

Beste ​@nl1mrd je hoeft geen adressen te verbergen, die wisselen constant bij mobiel.

Ik plaats wel de APN-instellingen van mij even om te vergelijken met jouw instellingen, want bij mij werkt het dus gewoon goed zoals je ziet.

APN

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3365 reacties
  • 20 januari 2025

​@JanD Heb je wel met de 0970-nummer gedaan? Het lijkt een specifiek probleem van de data-sim, met 06-nummer is geen probleem, APN internet is immers IPv6-only APN voor 06-nummer.

• Slimmerik
  • 76 reacties
  • 20 januari 2025

​@JanD , dank voor de screenshot, maar helaas zit het hier ook niet in. Staat hier gelijk.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 20 januari 2025
TDN schreef:

​@JanD Heb je wel met de 0970-nummer gedaan? Het lijkt een specifiek probleem van de data-sim, met 06-nummer is geen probleem, APN internet is immers IPv6-only APN voor 06-nummer.

Ja ​@TDN , ik heb dus geen probleem met mijn datasim.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 20 januari 2025
nl1mrd schreef:

​@JanD , dank voor de screenshot, maar helaas zit het hier ook niet in. Staat hier gelijk.

Jammer ​@nl1mrd verder kan ik je helaas niet helpen.

Succes.

• Slimmerik
  • 76 reacties
  • 20 januari 2025

​@Alex van KPN , heb hier ook het probleem met IPv6 die op alle 3 de (097) data-sim niet doorkomt (IPv4 wel). Heb hier wel IPv6 en IPv4 op de 06-sim van KPN in dezelfde apparaten. Heb geprobeerd om via https://www.kpn.com/service/mobiel/probleem-oplossen aan een telefoonnummer van de KPN helpdesk te komen om te bellen , maar daar is door mij niet gelukt om deze te vinden.

Kan jij mij verder helpen?

Gegevens staan in mijn profiel. Mocht je meer nodig hebben , dan hoor ik het wel.

Mvgr.

Reageer