Skip to main content

Ik heb een iPhone 12.
 

Ik kom net terug uit Portugal en helaas heb ik hier geen gebruik kunnen maken van mijn internet data.

 

Na een paar telefoontjes met de klantenservice en vandaag een bezoekje aan de KPN winkel is het probleem nog niet opgelost. Er blijkt dus dat ik niet handmatig kan kiezen voor een ander netwerk (LTE). Ook is de APN onvindbaar. Volgende maand ga ik weer reizen. Hoe weet ik zeker dat ik wel kan internetten op mijn IPhone 12?

 

Welke telefoon heb nu @tessvt1985nl , een Iphone 11 (topictitel) of een Iphone 12 (topictekst)???

 


Topic tekst! Ik kan de titel niet meer wijzigen.


Net een update gedaan, waarvan ik geen melding had gekregen. (Telefoon was te vol). Volgende week ga ik in Duitsland testen of dit het heeft opgelost. Ik zie nu wel data mogelijkheden van 4g.

Ik kreeg de melding door naar algemeen → Info of software update te klikken. Was nog niet als mogelijke oplossing aangeboden door KPN. 


Net een update gedaan, waarvan ik geen melding had gekregen. (Telefoon was te vol). Volgende week ga ik in Duitsland testen of dit het heeft opgelost. Ik zie nu wel data mogelijkheden van 4g.

Ik kreeg de melding door naar algemeen → Info of software update te klikken. Was nog niet als mogelijke oplossing aangeboden door KPN. 

Ik hoop dat je de oorzaak dan snel kunt achterhalen Tess en ik hoor graag wat je bevindingen zijn!


Reageer