Skip to main content

Beste KPN, 

Ik heb nog steeds geen mail gehad en bij de klantenservice konden ze helaas ook niets doen. Iemand enig idee hoe ik nu verder moet. Heb op 13 juli de Z flip 6 gekocht via de winkel.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat leuk dat je hebt gekozen voor KPN, @Groentjes2024💚

Je kunt jouw gratis Galaxy Watch 7 zelf aanvragen via de website van Samsung: Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch7 40mm LTE.


Die actie werkt niet @Denise van KPN , jouw link is voor de periode 12-8-2024 t/m 15-9-2024.

Topicstarter wacht (denk ik) net als in het afgesplitste topic op een e-mail omdat hij tussen 10 juli en 28 juli de nieuwste Samsung Galaxy Z Flip6 of Z Fold6 heeft besteld.


RBxx heeft helemaal gelijk. Was die link ook al tegen gekomen. Maar die werkt niet als je de flip of fold 6 tussen 10 en 28 juli hebt besteld.


Haha, zo zie je maar weer dat ook de moderators maar gewoon mensen zijn. Ik heb het zelfs nog dubbel gecheckt en dacht: “Vanaf 12-8, ja dan heeft de topicstarter het toestel gekocht binnen actietermijn.” Ik heb juli en augustus even door elkaar gehaald. Dat was niet de eerste keer gisteren. Oeps.

Ik had even moeite met het vinden van deze actie. Maar ik heb hem gevonden. En je had binnen 3 weken een e-mail met verdere instructies moeten ontvangen. Heb je deze ook niet in de spambox ontvangen? Als je hem echt niet hebt ontvangen, raad ik je aan om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega kan de nodige stappen voor je uitzetten om ervoor te zorgen dat jij deze e-mail alsnog krijgt.


Reageer