Skip to main content

Hoi, Vandaag wilde ik via mijn mobiel mb's delen met mijn kinderen en dat ging niet.

Kreeg dat ik niet genoeg mb's had om te delen. Vreemd wat ik heb genoeg mb's.

Via de laptop kan ik wel delen, maar ik wil delen via mijn mobiel, hoe kan dit.

Hoi @Natasjavw, welkom.

Lukt het inmiddels wel om MB's te delen via de app? Zo niet, verwijder de app en download deze dan opnieuw. Als dat ook niet werkt hoor ik het graag!


Beste Hanna, ik heb de app verwijderd maar het probleem blijft dat ik nog steeds niet kan delen via mijn mobiel omdat deze aangeeft dat ik te weinig mb's heb.

Kan nu alleen maar via een laptop delen en dat is vet onhandig.


Hoi @Natasjavw, 

Dit schijnt een bekende issue te zijn. Ik ga het doorgeven en hoop dat het zo snel mogelijk opgelost wordt.


Hoi Hanna,  dat zou heel fijn zijn wat dit is zeker geen verbetering van KPN.

Ipv verbeteren gaan ze achteruit met hun app. Dat is wel jamner


Kan nu alleen maar via een laptop delen en dat is vet onhandig.

Je kunt op de mobiel in de browser ook gewoon inloggen op de website. Dat ziet er bijna hetzelfde uit als de app.


Ik kan na nieuwe app ook geen mb meer delen. Heb de app ook verwijderd en opnieuw op de telefoon gezet, maar dan doet ie het ook niet. 


Hallo @mb delen na nieuwe app , de nieuwe MijnKPN app heeft inderdaad nog wat gebreken, maar als je via de browser inlogt in MijnKPN op de website dan kan je wel MB’s delen.


Ja dat begrijp ik, maar wat is dan nog het voordeel van de app. Dit is steeds als jullie iets vernieuwen? Maar word het wel opgelost? 


Daar ga ik wel van uit, maar daar heb ik verder geen zicht op. Ik ben KPN klant, net zoals jij.