Skip to main content

Hallo, ik heb vorige week de prepaid van mijn dochter omgezet naar een abonnement. Echter ik kan nu met dit nummer geen mb’s delen. Ik zie het nummer wel terug in onze producten overzicht in ‘ MijnKPN’. Maar we kunnen dus geen mb’s delen. Daarnaast zag ik op de factuur dat dit nummer ook niet als compleet product is toegevoegd waardoor we de ‘extra’ EUR5,00 korting mislopen. 

Kunnen jullie nagaan wat er hier fout gaat?

Compleet bestaat helaas niet meer voor nieuwe abonnementen. 


Hoi @JeroenP1974, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Ik kan me voorstellen dat je graag MB's wilt kunnen delen met je dochter, maar ik begrijp dat dat niet lukt. We helpen je hier graag verder.

Als het abonnement van je dochter vorige week in gegaan is, vermoed ik dat dit een Hussel abonnement is. Dat is de nieuwe vorm van abonnementen, die we sinds oktober afgelopen jaar aanbieden. Je moet echter wel gewoon MB's met elkaar kunnen delen, ondanks dat zij een Hussel abonnement heeft, en jouw abonnement KPN Compleet is.

Kan je voor mij je gegevens in je forumprofiel aanvullen? Het gaat om je postcode en huisnummer, naam van de contractant, je eigen mobiele nummer en dat van je dochter. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik er voor je naar.


Inmiddels telefonisch contact gehad met KPN en zij hebben het inmiddels opgelost. Kan nu mb’s delen.