Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel bereik in Frankrijk of Turkije

• 7 januari 2025
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Nelleke Zwager
Nieuwkomer

Waardeloos zo gauw ik de nederlandse grens over ga heb ik geen internet of mobiel bereik.

Ik kan niets vinden op jullie pagina's. 

Instellingen mobiele gegevens adviseren jullie bij APN invullen: internet 

Dan gebeurt er dus niets. Ook niet met buitenlandbundels.

Via allerlei andere googlezoekpogingen kom ik op APN invullen: portalmmm.nl

Nu doet ie het wel. Waarom communiceren jullie dit niet duidelijker? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Nelleke Zwager. Wat vervelend dat je problemen had met internet- en mobiel bereik zodra je de grens overging. Bedankt voor het delen van je ervaring. Het invullen van de juiste APN-instellingen, zoals portalmmm.nl, kan inderdaad een oplossing zijn.

We begrijpen dat dit duidelijker moet worden gecommuniceerd en we nemen je feedback graag mee. Op onze community hebben we hier een topic over geschreven. 

Bekijk origineel

3 reacties

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 7 januari 2025

Pas op met data in Turkije, dat valt namelijk buiten de EU en dan betaal je het exorbitante bedrag van €2,40 per MB.

Om je te beschermen tegen die exorbitante kosten in Turkije doe je er zeer verstandig aan om ook "BESCHERMING AAN" naar 1266 te smsen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 151 reacties
  • 7 januari 2025

Heb je roaming aanstaan bij instellingen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16411 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2025

Hoi ​@Nelleke Zwager. Wat vervelend dat je problemen had met internet- en mobiel bereik zodra je de grens overging. Bedankt voor het delen van je ervaring. Het invullen van de juiste APN-instellingen, zoals portalmmm.nl, kan inderdaad een oplossing zijn.

We begrijpen dat dit duidelijker moet worden gecommuniceerd en we nemen je feedback graag mee. Op onze community hebben we hier een topic over geschreven. 

Reageer