Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel bereik met KPN in Kroatië, terwijl anderen wel verbinding hebben

• July 22, 2025
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Dezelfde ervaring in Kroatië met KPN. Nergens bereik, mijn huisgenoten met Ben en Odido doen het op dezelfde momenten helemaal prima. Geen probleem en overal bereik, behalve ik.
Ook als ik dezelfde provider kies die zij hebben, 4G, 3G, aan/uit, opnieuw instellen, maakt allemaal geen verschil; geen bereik. 
Vervelend en niet verwacht bij KPN.

(verstuurd via de hotspot van Odido)

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@JolandaT. Welkom op de KPN Community! Hopelijk heb je ondanks de mobiel internet problemen, het wel naar je zin in Kroatië :) Maar je wilt ook een goed werkende 4G/5G verbinding natuurlijk. 

Je hebt je reactie in een bestaand topic geplaatst en daar zijn al wat tips gedeeld. Ik ga er vanuit dat je dat al geprobeerd hebt. Ik kan je alleen maar op je hart drukken om zoveel mogelijk beschikbare netwerken te proberen, want er kan er net één tussen zitten waarmee je wel een goede verbinding hebt. 

Als dat echt niet lukt, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Er kan dan een ticket worden aangemaakt voor de technische dienst. Zij nemen dan snel contact met je op en gaan met je kijken of dit euvel opgelost kan worden. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt. Je vindt ons ook via Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2025

Hoi ​@JolandaT. Welkom op de KPN Community! Hopelijk heb je ondanks de mobiel internet problemen, het wel naar je zin in Kroatië :) Maar je wilt ook een goed werkende 4G/5G verbinding natuurlijk. 

Je hebt je reactie in een bestaand topic geplaatst en daar zijn al wat tips gedeeld. Ik ga er vanuit dat je dat al geprobeerd hebt. Ik kan je alleen maar op je hart drukken om zoveel mogelijk beschikbare netwerken te proberen, want er kan er net één tussen zitten waarmee je wel een goede verbinding hebt. 

Als dat echt niet lukt, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Er kan dan een ticket worden aangemaakt voor de technische dienst. Zij nemen dan snel contact met je op en gaan met je kijken of dit euvel opgelost kan worden. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt. Je vindt ons ook via Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 26, 2025

Jammer dat het bericht erover op op die plek weggehaald is, wat fijn is om te merken dat het niet aan jou ligt als alle andere NL providers op precies dezelfde lokatie en moment het werk doen. Het ligt dan duidelijk wel aan kpn als alle andere voorwaarden exact hetzelfde zijn. Je zou ook kunnen zeggen : ja, ligt aan ons vanwege dit of dat. Alle tips ten spijt.

Daarna in Oostenrijk hetzelfde : op de berg geen bereik, terwijl de BEN mensen met elkaar konden bellen en appen en KPN op die lokatie geen bereik had.

Bijna weer thuis 😬

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hopelijk heeft het je vakantiepret niet al teveel aangetast. Neem voortaan vooral even contact op met onze klantenservice, eventueel met de telefoon van iemand anders of via Facebook of X, zodat we er wat dieper in kunnen duiken. Je wordt bij roamingproblemen snel teruggebeld als er een ticket voor je is aangemaakt.