Skip to main content

Van 9-26 juli op vakantie geweest naar Costa Rica. Een buiten EU 500 bundel van bijna 40 euro gekocht voor mijn vrouw en een buiten EU 100 van bijna 10 euro voor mezelf om bereikbaar te zijn.

Tot mijn verbazing heeft mijn vrouw de gehele vakantie géén mobiel internet gehad, ikzelf heel even (4 van de 100Mb). Wij zaten in een toeristische plaats dus dat hier geen netwerk zou zijn lijkt mij niet het geval. 

Alle instellingen stonden goed of heb ik goed gezet,  van alles geprobeerd helaas niks heeft geholpen

Ben al jaren klant bij jullie en klaag niet snel. Maar als ik iets koop, en dan gaat het niet om de vijftig euro, dan verwacht ik wel dat ik er gebruik van kan maken. En als dit niet kan zou het allerminst fijn zijn dat er in ieder geval iets aan coulance word gedaan

Hi @anheco, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Ik zie dat jij het hebt over een EU bundel, maar Costa Rica ligt niet in de EU. Aan de bedragen te zien gaat het hier om een spelfout en heb je wel de juiste bundels gekozen. 

Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de 2 mobiele nummers invullen waar het om gaat. 


Hi Alex_P, ik heb ons KPN profiel aangevuld. Hartelijke groet, Herman


Dankjewel! Voor de zekerheid, het gaat om de nummers eindigend op 268 en 466? 


Klopt helemaal @Alex_P de nummers eindigend op 268 en 466.


Dankjewel. Ik zie het inderdaad ook bij deze nummers. Ik heb het nu teruggedraaid. Het advies voor de volgende keer is ook om andere netwerken te proberen daar, mocht je dat niet hebben gedaan. 


Dankje @Alex_P voor het terugdraaien. We hebben geen andere netwerken geprobeerd aangezien we niet op dat idee gekomen zijn vandaar. Wordt het terugdraaien van de twee bedragen dan op onze factuur van augustus gecrediteerd, op de factuur van juli zijn de 39,99 en 9,99 uiteraard al belast en worden 14.8 geïncasseerd dat kan niet meer teruggedraaid worden neem ik aan?? Ik hoor het graag nog even ter bevestiging. Hartelijke groet, Herman Bakker


De bedragen voor de bundel heb ik al gecrediteerd, de verbruikskosten inderdaad niet. Dit wordt op jullie volgende factuur gecrediteerd.