Skip to main content

We hebben geen internet (5 personen), of heel slecht. 4G/5g staat wel in de display.

adres. Camping de zanderij in Voorthuizen.

zijn er problemen?

Hi @DarthYoda, ik denk graag mee. 

Als ik het adres van de camping erbij pak zie ik geen storingen en het bereik is daar ook niet slecht. Ik verwacht ook niet dat dit aan je toestel ligt aangezien het hier om 5 apparaten gaat als ik het goed begrijp. Mijn advies is om even met ons te bellen zodat een collega specifiek op een van je nummers kan meekijken, een aantal zaken uitsluiten en indien nodig een melding aan te maken voor de technische collega's. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Biedt de camping geen wifi aan @DarthYoda ???

 


Alleen betaalde. Opeens werkte de verbinding wel, na een uurtje ofzo.

 


Alleen betaalde. Opeens werkte de verbinding wel, na een uurtje ofzo.

 

Is dat een KPN-verbinding @DarthYoda ?

Want als dat zo is kun je als KPN-klant gratis er gebruik van maken, vergelijk het met de gratis KPN-toegang bij AH.

 


Nee dat niet, ik heb dan ook unlimited data. En kan dus als hotspot aanzetten. 


@DarthYoda 

Kan mij zo voorstellen als iedereen met een unlimited data op de camping een hotspot met 5 of meer gebruikers opzet dat dit wel eens lokaal capaciteit problemen kan geven op de mobiele mast, die daar staat. 


Kan. Maar zelden last hiermee. In dit geval hadden wij allemaal, op eigen 4G/5g netwerk geen verbinding of hele trage. Maar gelukkig duurde het niet lang. En gaat het nu weer een aantal dagen goed. 


Ik vermoed een kleine storing dan, fijn om te lezen dat het weer goed werkt. 


Reageer