Hoi allen
Ondertussen is het eind van mijn vakantie in Zuid-Afrika alweer in zicht, maar de verdraaide KPN mobiele internet doet het nog steeds niet.
Het maakt eigenlijk niet meer uit, maar ik kan het niet laten om nog een ultieme poging te wagen. En toekomstige reizigers te waarschuwen: vertrouw liewer op uw oude TomTom dan KPN voor navigatie in ZA.
Hier betreft het twee toestellen, mijn Samsung A21S en de iPhone XR van mijn vrouw. Op beiden toestellen hebben we roaming áán staan en “VOORDEEL 100 AAN” gesms naar 1266. En beiden kreeg een positief reactie (bestelling verwerkt).
Wij zaten ook al te klooien met 4G instellingen en heeft gebeld met klantenhulp.
Tot twee keer toe begon mijn internet het ineens te doen, nogal op 4G, met 51MB aan data verbruik tot gevolg. Het maakt verder niet uit of wij in Johannesburg of de Kruger rondlopen.
Mijn Zuid-Afrikaanse medereizigers had altijd en overal bereik op hun Vodacom (niet Vodafone) toestellen
Overigens werkt mijn mobiele internet als een zonnetje in Nederland, Spanje en Frankrijk.
Indien iemand nog raad weet hoor ik het graag.