Skip to main content

Vandaag zou ik tussen 11:00 en 16:00 van mijn oude abonnement van Simyo naar KPN overgaan. Echter, een half uur geleden ligt mijn netwerk eruit en kan ik niet meer bellen en heb ik geen mobiel internet. 

Ik heb geen app met activatiecode gehad. Als ik mijn telefoonnummer wil koppelen in de 'my kpn’ app dan wordt er via sms een code verstuurd en aangezien ik geen netwerk heb kan ik hem dus niet koppelen.

Ik heb geen simkaart per post ontvangen, maar ik heb ook gevraagd om een esim.

Ik kan uiteraard ook niet naar de klantenservice bellen zonder actief abonnement.

Kunnen jullie mij helpen mijn nieuwe abonnement actief te krijgen?

Alvast bedankt.

Hallo @Mschef ,

In jouw situatie zou ik een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Zij kunnen dan jou ter plaatse helpen. Dat gaat het snelste.  


@Mschef Is het nog gelukt? Normaal zou je met de stappen op de pagina e-sim downloaden en instellen moeten kunnen activeren. Ik graag of je nog hulp nodig hebt!


Het kon niet anders opgelost worden dan met een fysieke Sim kaart. Deze heb ik er nu inzitten en het werkt weer. Zie nog wel even of ik deze nog weer om ga zetten naar een esim of dat ik het zo hou. Ik kan in elk geval weer bellen dus voor nu is het opgelost. 


@Mschef Fijn dat het dan is opgelost! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!