Skip to main content
Antwoord

Geen mobiel signaal na verkoop woning

• October 15, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb geen mobiel signaal meer. Vanochtend mijn eigen woning verkocht en vrijdag ga ik naar mijn nieuwe woning. Ik heb nu formeel geen adres enkele dagen, kan dat het probleem zijn? Ik heb signaal nodig! S.v.p. zo spoedig mogelijk oplossen. 

Beste antwoord door Roeland_RvH

Kan gesloten worden. Het werkt weer 🙏 .

Goedemiddag, ik heb geen mobiel signaal meer. Vanochtend mijn eigen woning verkocht en vrijdag ga ik naar mijn nieuwe woning. Ik heb nu formeel geen adres enkele dagen, kan dat het probleem zijn? Ik heb signaal nodig! S.v.p. zo spoedig mogelijk oplossen. 

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Kan gesloten worden. Het werkt weer 🙏 .

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is goed om te horen. Je wil met een verhuizing op komst wel gewoon de mobiele telefoon kunnen gebruiken. Veel succes met verhuizen en veel woonplezier! ​@Roeland_RvH 

Mogelijk heb je er al aan gedacht om jouw KPN abonnementen te verhuizen, maar voor het geval dat: Verhuizen van de KPN diensten