Skip to main content

mobiel *** werkt niet. help

Ā 

Admin: mobiel nummer verborgen i.v.m. privacy

Goede morgen @Ic4mediaĀ .Ā  Eerst eens, om te beginnen: het is niet handig om jou mobiele nummer hier openbaar te vermelden. Misschien kun je die nog effe verwijderen.

Verder, wat is precies jou probleem? Kun je niet bellen/gebeld worden? Krijg je geen verbinding op jou telefoon? Als je hier meer duidelijkheid over geeft dan kunnen wij kijken hoe wij jou kunnen helpen.

Anders kun je ook met de klantenservice (gratis) bellen op 0800-0402. Zij kunnen je waarschijnlijk het snelste en het beste helpen.


Heb je op dit moment helemaal geen mobiele diensten @Ic4media? Ik zou anders het toestel even een herstart geven en anders is bellen met een andere toestel naar 0800-0402 ook een optie voor direct contact. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!


ik hoor steeds lijn buitenĀ  gebruik wegens administtratieve reden.


Gaat het om een prepaid nummer? En heb je daar heel lang niet meer mee gebeld/SMS verstuurd/opgewaardeerd?


Gaat het dan om het nummer uit jouw profiel of betreft het een ander nummer? Het nummer in jouw profiel staat gewoon actief namelijk. Heb je het toestel al eens een herstart gegeven?