Skip to main content

Mijn iphone 11 geeft probleem netwerk niet beschikbaar. Zowel de simkaart als de e-sim (ook KPN helaas) geven dezelfde melding. Soms werkt de telefoon een paar uur daarna weer weg.Volgens KPN technische dienst ben ik gewoon ingelogd in het netwerk ???? Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. De WiFi werkt wel gewoon goed. Geeft bij simkaart Netwerk niet beschikbaar (bij alle twee). Als ik wordt gebeld hoort de beller 30 seconde niets en dan dat ik geen bereik zou hebben

Dat is erg vreemd. Ervaar je die problemen op meerdere locaties of een specifieke plaats, thuis bijvoorbeeld? Hoe oud is het toestel en zou je ook jouw profiel kunnen invullen? Dan kijk ik even met je mee!


Bedankt voor de reactie. Ik heb dit overal maar niet altijd soms ziet de telefoon wel het KPN netwerk maar valt na enige tijd weer weg, dit doet die ook overal. Toestel aan en uit schakelen helpt niet. Ik heb om 10 uur een telefonische afspraak met Apple hierover. Ik heb nu een prepaid tmobile kaartje besteld om te zien of het een KPN netwerk probleem is of een telefoon probleem. De iPhone is 2 jaar en drie maanden oud

update, contact gehad met Apple na alles uit te hebben geprobeerd lijkt het er nu op dat dit toch een toestel fout is en geen KPN netwerk fout, dus langs de Apple winkel en daar toestel ter reparatie aanbieden


Bedankt voor de terugkoppeling en ook bedankt voor de uitgebreide analyse! Ik hoop dan dat het toestel snel gerepareerd kan worden!


@sparks514 Heb je dit probleem pas sinds kort of speelt het al veel langer?


De problemen begonnen twee weken geleden. Inmiddels is op advies van AppleCare het toestel nagekeken door een Apple gecertificeerde reparatie bedrijf en blijkt dat cellular module defect is. Vanuit Apple mag dit niet vervangen/gerepareerd worden heb dus een offerte voor een nieuwe iPhone 11 gekregen. Wel vreemd als je een reparatie bent en alleen batterijen en schermpjes mag vervangen van Apple 


De problemen begonnen twee weken geleden. Inmiddels is op advies van AppleCare het toestel nagekeken door een Apple gecertificeerde reparatie bedrijf en blijkt dat cellular module defect is. Vanuit Apple mag dit niet vervangen/gerepareerd worden heb dus een offerte voor een nieuwe iPhone 11 gekregen. Wel vreemd als je een reparatie bent en alleen batterijen en schermpjes mag vervangen van Apple 

 

Dat is inderdaad vreemd. Jammer dat het toestel dan net buiten garantie zit 😞 . Ik hoop toch dat je er samen uitkomt met Apple.Â