Skip to main content

Ondanks alle tips van de website (tel. Opnieuw aanzetten, netwerk selecteren, etc.) Krijg ik geen netwerken in beeld om te kunnen selecteren. Ik heb tevens de voordeelbundel aangeschaft, maar kan nu helemaal niets in Amerika behalve op de wifi in mijn hotel.

Hoe wordt dit opgelost?

Admin: afgesplitst van originele topic

@KPN er Kan ik hier een reactie op krijgen? In NL laten jullie je klant toch ook geen dag onbereikbaar?


Halloooooo, ik wil gewoon kunnen navigeren en bellen in de VS! Kan KPN hier antwoord op geven voordat ik weer vertrokken ben?!

Vandaag nogmaals alles nagelopen en het werkt nog steeds niet.


Als ik thuis kom, krijg ik vast te horen dat jullie het niet mee na kunnen kijken omdat ik dan al weer weg ben uit de VS. Wat is nu de manier om dit op te lossen en hoe krijg ik in vredesnaam een antwoord van KPN?!

Als jullie nou een superlow budget strategie hadden, dan verwacht je deze service. Maar dat zijn jullie niet, dus waarom is het zo ongelooflijk lastig om in contact te komen en te krijgen waar ik voor betaal?


Hi @Days en welkom op het forum. We zijn geen chat dienst en via deze weg kan het dus even duren voordat je reactie krijgt. Voor sneller contact raad ik je aan om met ons te bellen via +31 6 12001200 met een ander toestel. Berichten via Facebook of Twitter kan ook, daar is de reactietijd wat sneller.

In de tussentijd raad ik je aan om T-Mobile daar als provider te selecteren. Dit werkt vaak het beste. Controleer ook of je een Supervoordeelland buiten de EU bundel geactiveerd hebt. Zie ook de buitenlandpagina (voer USA in), dan zie je de juiste bundels en dat roaming aan staat. 


Hallo @Sanne_M, zoals gezegd in mijn bericht: Ondanks alle tips van de website (tel. Opnieuw aanzetten, netwerk selecteren, etc.) Krijg ik geen netwerken in beeld om te kunnen selecteren. 

Jouw reactie laat dus zien dat mijn vraag niet echt gelezen is. Dat blijkt ook wederom uit de vraag over de superbundel. Zelfs voor een matige chatbot is dit antwoord te stom voor woorden.

Het lijkt me nogal ridicuul dat een provider mij dwingt om social media in te zetten om de beloofde service na te kunnen vragen. En bellen... Laat me niet lachen, dan kan ik straks ook nog een keer $20 aan mijn hotel afrekenen voor het eindeloos doorkiezen in een keuzemenu van kpn om uiteindelijk nog een keer dezelfde vragen te krijgen.

Dan zou ik dus $20 kwijt zijn aan belkosten met een ander nummer, €20 aan een niet te gebruiken voordeelbundel en onbekend hoeveel kosten doordat ik niet bereikbaar was.

Het lijkt me verstandiger dat andere mensen lezen wat een waardeloze (lager dan low end) service deze high end geprofileerde provider biedt.

 


Zelfs voor een matige chatbot is dit antwoord te stom voor woorden.

Ik snap je frustratie, maar persoonlijke aanvallen lijken me hier bepaald niet nodig. Zie dit als je eerste waarschuwing. 

Ik controleer wat er precies gedaan is, gezien de standaard stappen soms per persoon verschillen. Zo weet ik dus precies wat wel en niet getest is. In dit geval is dat dus: 

  • Andere provider kiezen
  • Toestel herstarten
  • Juiste bundel actief
  • Roaming actief

Dat is bij jou allemaal al gedaan en je krijgt dus überhaupt geen netwerken in beeld, dat had je inderdaad ook in je eerste bericht aangegeven. Dan kunnen we verder. 🙂

Wil je je forumprofiel aanvullen indien je nog in de VS bent en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Zou je ook een foto willen sturen van je toestelinstellingen wat betreft roaming en de netwerken? Daar waar je normaliter een andere provider kunt selecteren? Dan kan ik dit meenemen in het onderzoek. 

Heb je daar ook de optie om je simkaart in een ander toestel te testen? Kleine kans wellicht, maar zo kunnen we uitsluiten of het niet aan je toestel ligt. 

Daarnaast geef ik de andere contactmogelijkheden door omdat die een snellere reactiesnelheid hebben en er haast bij lijkt te zijn. Via het forum heb je geen direct snel contact dus daar is dit geen geschikt kanaal voor.Â