Skip to main content

Ik heb een E-sim kaart en sinds gisteren heb ik de melding dat er geen sim kaart aanwezig is en daar door dus ook geen netwerk verbinding meer heb. Ik heb al meerdere keren de telefoon uit en aan gezet maar er veranderd niks. Ook kan ik bij instelling niet naar het menu gaat van mobiel netwerk gaan. Deze wordt in t vervaagd grijs aangeven als en niet mogelijke optie om aan te klikken. Wat te doen hier mee om dit op te lossen? 

Ha @Berennbotjw, welkom! Wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Is het inmiddels opgelost? Voor dit soort vragen kan je (een volgende keer) beter even contact opnemen via Facebook of X, als het via 0800-0402 niet lukt. Mijn collega's kunnen dan direct met je meekijken en je verder helpen. Via de community heb je vooral contact met andere klanten en kan het even duren voordat een moderator aan je topic toekomt. Dat gezegd hebbende: ik ben bang dat, als de esim niet meer herkend wordt, dat er een nieuwe fysieke sim moet komen. Je kunt het snelste even langs een KPN winkel met een geldig legitimatiebewijs, of via MijnKPN een sim aanvragen. 


Reageer