Skip to main content
Vraag

Geen of heel slecht mobiel bereik in Sellingen en omstreken

• June 17, 2026
  • 19 reacties
  • 149 keer bekeken

Wij hebben al enkele weken heel erg slecht bereik. Heel blikkerig. Ook krijgen we de hele dag sms'jes, ‘’Welkom in Duitsland’’ Dit probleem heeft zich ook voorgedaan in februari 2022. Toen duurde het heel lang voordat er actie werd ondernomen. Jullie geven ook nergens aan dat er een probleem is. Maar ik hoop dat jullie deze melding serieus nemen. 

Klanten kunnen mij niet bereiken, dan krijg ik weer ineens 5 sms'jes dat ik diverse gemiste oproepen heb. Ik heb gebeld en Riley van de klantenservice heeft een melding aangemaakt. Hopelijk wordt het nu snel opgepakt.

19 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 17, 2026

Vervelend ​@Linda_Bella ,

Vul ook even deze website in:

https://www.kpn.com/service/storingen?page=1

Als meer mensen uit jouw regio dat doen, dan valt de storing nog meer op bij KPN. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 17, 2026

Heb je in het mobiele toestel automatisch netwerk kiezen uitgezet en handmatig voor kpn gekozen? Het lijkt er op dat je toestel aan het pingelen is tussen kpn en een duitse provider. Dat komt vaak voor in grensgebieden. 

• Auteur
  • Topper
  • June 17, 2026

Daarom heb ik de melding hier ook gemaakt, in de hoop dat meer mensen gaan reageren. Ik zal die link ook gaan invullen. Maar ook al zijn wij de enige met een melding, hoop ik toch ook dat er wat aangedaan gaat worden. Zie ook de melding hier op de community site uit februari 2022

Sinds kort slecht 4G bereik in Sellingen

Dat was hetzelfde probleem

• Auteur
  • Topper
  • June 17, 2026

Beste Joep 1965, wij hebben al heel lang KPN mobiel. Er is op 2022 na nog nooit een probleem geweest. Vorige keer bleek het ook bij KPN te liggen. Zie community melding 

We hebben al alles geprobeerd, maar bedankt voor het meedenken

• Auteur
  • Topper
  • June 17, 2026

Vervelend ​@Linda_Bella ,

Vul ook even deze website in:

https://www.kpn.com/service/storingen?page=1

Als meer mensen uit jouw regio dat doen, dan valt de storing nog meer op bij KPN. 

Ik heb storing gecontroleerd, maar er is geen storing, net als in februari 2022. Ik weet dat er waarschijnlijk weinig mensen wonen in dit gebied, maar wij zijn al heel lang klant en hopen wel dat dit serieus genomen wordt.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Linda_Bella. Je wilt wel elk moment goed bereikbaar kunnen zijn, helemaal als het om zakelijk contact gaat, dus ik snap dat je hierover even aan de bel trekt. 

Eerst heb ik even gekeken in je profiel of je gegevens ingevuld hebt staan en dat is het geval. Als ik zo dan je abonnementsgegevens opvraag dan zie ik dat mijn collega een ticket voor je heeft aangemaakt. Dat is ook de juiste procedure en er zal dan snel contact met je gezocht gaan worden om te zien of er iets te verbeteren valt. 

Wat je nog wel kunt doen om binnenshuis in ieder geval goed bereikbaar te zijn is door Bellen over Wifi/VoWifi aan te zetten in de instellingen van je telefoon. Je telefoon maakt dan gebruik van je Wifi-verbinding wanneer het mobiele bereik binnenshuis onvoldoende is, zodat je beter bereikbaar blijft. Hoe je dat precies voor jouw toestel kunt controleren kun je vinden in de toestelhulp op onze website

Hopelijk heb je iets aan deze informatie en kan het bereik in jouw regio worden verbeterd :) 

• Auteur
  • Topper
  • June 19, 2026

Hoi ​@Linda_Bella. Je wilt wel elk moment goed bereikbaar kunnen zijn, helemaal als het om zakelijk contact gaat, dus ik snap dat je hierover even aan de bel trekt. 

Eerst heb ik even gekeken in je profiel of je gegevens ingevuld hebt staan en dat is het geval. Als ik zo dan je abonnementsgegevens opvraag dan zie ik dat mijn collega een ticket voor je heeft aangemaakt. Dat is ook de juiste procedure en er zal dan snel contact met je gezocht gaan worden om te zien of er iets te verbeteren valt. 

Wat je nog wel kunt doen om binnenshuis in ieder geval goed bereikbaar te zijn is door Bellen over Wifi/VoWifi aan te zetten in de instellingen van je telefoon. Je telefoon maakt dan gebruik van je Wifi-verbinding wanneer het mobiele bereik binnenshuis onvoldoende is, zodat je beter bereikbaar blijft. Hoe je dat precies voor jouw toestel kunt controleren kun je vinden in de toestelhulp op onze website

Hopelijk heb je iets aan deze informatie en kan het bereik in jouw regio worden verbeterd :) 

Beste Arjan,

dit is nu al 4 weken aan de gang. Ik had gehoopt dat KPN hier zelf achter zou komen, maar helaas. Ik heb 2 dagen geleden een melding gemaakt. Dat wij dit al eerder in 2022 hebben meegemaakt. Zie tekst hierboven en gebruik de zoekfunctie. 

ik begrijp dat je me wil helpen, maar al je goede adviezen hebben we natuurlijk allang gedaan. Het is nu aan jullie dat er wat gedaan moet gaan worden. De hele nacht door sms'jes ‘’Welkom in Duitsland’’ 

Wij starten ongeveer 12 x per dag ons toestel opnieuw op. Er is iets mis bij jullie!!!!!!!!

Ik weet niet wat jullie vorige keer hebben gedaan, maar toen was het opgelost. Dus ik wil nu graag de status weten. Wij zijn al gebeld door jullie en die meneer zou alles in werking zetten. Maar daarna hebben we niets meer vernomen. 

Klanten en bedrijven kunnen mij niet bereiken en dat met het duurste netwerk van Nederland. En ook als ik hier weg rijdt in mijn auto, dan duurt het nog minstens 15 km voordat hij over schakelt naar een andere paal en ik weer bereik heb. Wat als ik kom te staan met pech ofzo? Geen bereik, geen 5G, ik vind het echt schandalig. 

Dus ga alsjeblieft bellen met de juiste afdeling en breng nieuwe info waar ik wat aan heb!!!!!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Linda_Bella 

Ik ben eens wat nader voor je gaan kijken, hoe de situatie qua dekking erbij ligt in Sellingen.

Sellingen heeft een eigen KPN zendmast, deze staat ten westen van het dorp op Sportpark Sellingen.
Één van de sectoren (antenne’s) is gericht op het dorp Sellingen, waardoor er een goede dekking zou moeten zijn op zowel het 4G netwerk als op het 5G netwerk binnen het dorp.

Woon je toevallig in de omgeving van de volgende straten “Veentuinen” en “Kampweg” dan is de binnenhuis dekking redelijk, maar niet optimaal.
Het gaat dan om het Oostelijk deel van Sellingen.

Hoe meer je richting het westen woonachtig bent (richting het sportpark) hoe optimaler de mobiele dekking wordt, zowel binnenshuis als buitenshuis.

Woon je aan de oostkant van Sellingen, dan kan een Duits mobiel netwerk wat sterker binnenkomen, waardoor je smartphone dus telkens overschakelt naar het Duitse netwerk.
Hier valt weinig aan te doen helaas, behalve dat je jouw smartphone handmatig op het KPN netwerk vast kunt zetten binnen de instellingen van je smartphone.

Voor Sellingen en omstreken is er maar 1 KPN zendmast beschikbaar, en dat geldt trouwens ook voor de mobiele netwerken van Odido en Vodafone.

Om een optimaal bereik ook in het oosten van Sellingen te bewerkstelligen, zou er een extra KPN zendmast bij geplaatst moeten worden, maar daarvoor zijn diverse vergunningen en goedkeuringen voor nodig, waaronder die van de gemeente waar Sellingen onder valt.
De kans dat dit gaat gebeuren acht ik klein.

Een ander groot nadeel van één zendmast, is het feit dat je bij een storingen of werkzaamheden aan deze zendmast slecht tot geen bereik kunt ervaren, totdat de storing of werkzaamheden is verholpen/afgerond.

Daarnaast maakt het tegenwoordig helemaal niets meer uit als je op een buitenlands mobiel netwerk (binnen de EU) zit, het verbruik (bellen en internetten) valt ook dan gewoon binnen de bundels.
Dus je hebt geen extra kosten!

• Auteur
  • Topper
  • June 19, 2026

Hoi ​@Linda_Bella 

Ik ben eens wat nader voor je gaan kijken, hoe de situatie qua dekking erbij ligt in Sellingen.

Sellingen heeft een eigen KPN zendmast, deze staat ten westen van het dorp op Sportpark Sellingen.
Één van de sectoren (antenne’s) is gericht op het dorp Sellingen, waardoor er een goede dekking zou moeten zijn op zowel het 4G netwerk als op het 5G netwerk binnen het dorp.

Woon je toevallig in de omgeving van de volgende straten “Veentuinen” en “Kampweg” dan is de binnenhuis dekking redelijk, maar niet optimaal.
Het gaat dan om het Oostelijk deel van Sellingen.

Hoe meer je richting het westen woonachtig bent (richting het sportpark) hoe optimaler de mobiele dekking wordt, zowel binnenshuis als buitenshuis.

Woon je aan de oostkant van Sellingen, dan kan een Duits mobiel netwerk wat sterker binnenkomen, waardoor je smartphone dus telkens overschakelt naar het Duitse netwerk.
Hier valt weinig aan te doen helaas, behalve dat je jouw smartphone handmatig op het KPN netwerk vast kunt zetten binnen de instellingen van je smartphone.

Voor Sellingen en omstreken is er maar 1 KPN zendmast beschikbaar, en dat geldt trouwens ook voor de mobiele netwerken van Odido en Vodafone.

Om een optimaal bereik ook in het oosten van Sellingen te bewerkstelligen, zou er een extra KPN zendmast bij geplaatst moeten worden, maar daarvoor zijn diverse vergunningen en goedkeuringen voor nodig, waaronder die van de gemeente waar Sellingen onder valt.
De kans dat dit gaat gebeuren acht ik klein.

Een ander groot nadeel van één zendmast, is het feit dat je bij een storingen of werkzaamheden aan deze zendmast slecht tot geen bereik kunt ervaren, totdat de storing of werkzaamheden is verholpen/afgerond.

Daarnaast maakt het tegenwoordig helemaal niets meer uit als je op een buitenlands mobiel netwerk (binnen de EU) zit, het verbruik (bellen en internetten) valt ook dan gewoon binnen de bundels.
Dus je hebt geen extra kosten!

Beste Michel uit Arnhem, Ik vraag me echt af waarom u reageert. Ik heb het nergens over kosten. Misschien moet u even bij de melding :

Zie community melding februari 2022

Daar ziet u dat dit al eerder is voorgekomen. Bij meerdere mensen. Ik begrijp best dat als we maar 1 mast hebben en daar iets mee is, wij een probleem hebben.

"’Woon je aan de oostkant van Sellingen, dan kan een Duits mobiel netwerk wat sterker binnenkomen, waardoor je smartphone dus telkens overschakelt naar het Duitse netwerk.
Hier valt weinig aan te doen helaas, behalve dat je jouw smartphone handmatig op het KPN netwerk vast kunt zetten binnen de instellingen van je smartphone.'’

Wij wonen hier nu 14 jaar en hebben pas 1 x dit probleem gehad, zoals boven staat beschreven. Toen kwam er een monteur en was het probleem verholpen. Dus hou op met er valt weinig aan te doen en handmatig op het KPN netwerk zetten.

MIJN TELEFOON HEEFT TOTAAL GEEN BEREIK!!!!!!!!! OOK GEEN DUITS BEREIK. 

IK KAN NIET GEBELD WORDEN EN IK KAN NIET BELLEN

OOK NIET OVER EEN DUITS NETWERK

• June 19, 2026

Het is natuurlijk heel vervelend als zoiets essentieels niet goed werkt.
Zo te zien, naar mijn idee, probeert Michel wat goedbedoelde informatie te geven, waar je dan inderdaad nu weinig (niets) aan hebt.
( maar het hele voorgaande bericht citeren voegt niets toe, maakt het onoverzichtelijk )

Wij wonen hier nu 14 jaar en hebben pas 1 x dit probleem gehad, zoals boven staat beschreven. Toen kwam er een monteur en was het probleem verholpen. 

Dat is een duidelijke aanwijzing, dan is er (weer) iets stuk of veranderd.
Maar, hebben andere kpn klanten er ook last van ? Dat moet dan wel, het kan ook zijn dat de telefoon ongevoelig is, cq slechte ontvangst heeft waardoor het lijkt of je buiten bereik bent.

Hoe dan ook, het is handig als je een 2e optie hebt, kijk dan of je WiFi bellen kan gebruiken, voor nu of nog eens.
( tot zo ver mijn goedbedoelde bericht :-)   )

• Auteur
  • Topper
  • June 19, 2026

Het is natuurlijk heel vervelend als zoiets essentieels niet goed werkt.
Zo te zien, naar mijn idee, probeert Michel wat goedbedoelde informatie te geven, waar je dan inderdaad nu weinig (niets) aan hebt.
( maar het hele voorgaande bericht citeren voegt niets toe, maakt het onoverzichtelijk )

Wij wonen hier nu 14 jaar en hebben pas 1 x dit probleem gehad, zoals boven staat beschreven. Toen kwam er een monteur en was het probleem verholpen. 

Dat is een duidelijke aanwijzing, dan is er (weer) iets stuk of veranderd.
Maar, hebben andere kpn klanten er ook last van ? Dat moet dan wel, het kan ook zijn dat de telefoon ongevoelig is, cq slechte ontvangst heeft waardoor het lijkt of je buiten bereik bent.

Hoe dan ook, het is handig als je een 2e optie hebt, kijk dan of je WiFi bellen kan gebruiken, voor nu of nog eens.
( tot zo ver mijn goedbedoelde bericht :-)   )

Hoi KeesYagi,

Ik snap dat hij het goed bedoeld. Maar kijk dan ook naar mijn vorige reacties. En naar het stukje uit 2022. Ik heb deze post aangemaakt, met de hoop dat er meer mensen uit Sellingen en opstreken op zouden reageren. En met de hoop dat KPN het sneller zou oppakken.

Ik ben ook gefrustreerd. Ik krijg zo’n 20 sms'jes per dag met Welkom in Duitsland

het is zo'n situatie dat je net tussen masten inzit als je naar het buitenland gaat.

Ik het Wifi bellen al aan staan, Maar soms moet ik ook weg. en 10 km rond mijn huis kan ik niet bellen en dus ook niet gebeld worden. Ik betaal veel geld voor mijn abonnement en het is ook de reden dat ik bij KPN zit. Door hun goede netwerk. Maar dan ineens krijg ik 5 sms'jes binnen, van 5 gemisten oproepen. Dan moet ik al die klanten terugbellen en tijdens het terugbellen wordt de verbinding verbroken. Echt ik ben in alle staten.

Dus ik kan alleen maar hopen dat ze dit met spoed oppakken

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Linda_Bella 

Het is ook goed bedoeld vanuit mijn kant.
Ik gaf alleen de huidige situatie weer omtrent het mobiele netwerk van KPN, en waar de KPN zendmast staat.

De situatie van 2022 heb ik daarin niet meegenomen.
Al begrijp ik uiteraard wel heel goed dat het frustrerend kan zijn, en dat je het liefst ziet dat het vandaag nog wordt opgelost.
Maar de realiteit is helaas, dat het soms wat langer kan duren voordat het is opgelost, omdat het via verschillende afdeling van KPN gaat, waaronder die van infrastructuur van het mobiele netwerk.

Ik voel je frustratie, laat dat duidelijk zijn.
Maar mijn vorige reactie was alleen bedoeld, om je een actueel beeld te geven over het mobiele netwerk van KPN in Sellingen, puur ter informatie.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Eerst wil ik iets van huishoudelijke aard kwijt, want ik zie wat frustratie bij jou ​@Linda_Bella. En dat is ook begrijpelijk gezien je situatie. Maar probeer wel de toon van je berichten een beetje aan te passen, zodat het wat minder paniekerig overkomt en als gebiedende wijs klinkt. Dit is niet de manier van communicatie die wij graag zien op de Community. Lees vooral onze huisregels even door en dan weet ik zeker dat we hier een goed gesprek kunnen voeren. In onze huisregels lees je bijvoorbeeld ook dat we het gebruik van veel hoofdletters ontmoedigen omdat dit overkomt als schreeuwen. 

Twee dagen geleden is er een ticket aangemaakt op basis van je belletje en dat is heel fijn dat je dat hebt gedaan. Normaal merken we storingen zelf op en komen we zo snel mogelijk in actie, maar het kan voorkomen dat het signaal op een bepaalde plek net wat minder is geworden door een wijziging. En dan hebben we dat pas door na meldingen van klanten. Dus perfect dat je ons gebeld hebt. Alleen is het nu wel wachten op de opvolging daarvan en is het niet mogelijk om er spoed achter te zetten. De Technische Dienst heeft ook inzicht in herstelwerkzaamheden uit het verleden en mocht dit dezelfde oorzaak hebben, dan is het hopelijk ook snel opgelost. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden door deze afdeling. 

Als ik je toch nog een tip mag geven, dan kun je het beste je toestel handmatig vastzetten op het KPN netwerk. Dan schakelt je toestel in ieder geval niet heen en weer tussen het Nederlandse en Duitse netwerk. Dan is je toestel ook niet telkens extra batterijvermogen kwijt aan het zoeken naar netwerken in de buurt. Hoe je dit doet kun je ook weer vinden op onze Toestelhulp-pagina

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ohja en ook heel fijn zijn jouw berichten ​@Michel.uit.Arnhem 😊 Je geeft zo wat meer duiding aan wat er in de omgeving speelt en wat er te verwachten valt qua dekking. Ben ik altijd wel heel blij mee!

• Auteur
  • Topper
  • June 19, 2026

Eerst wil ik iets van huishoudelijke aard kwijt, want ik zie wat frustratie bij jou ​@Linda_Bella. En dat is ook begrijpelijk gezien je situatie. Maar probeer wel de toon van je berichten een beetje aan te passen, zodat het wat minder paniekerig overkomt en als gebiedende wijs klinkt. Dit is niet de manier van communicatie die wij graag zien op de Community. Lees vooral onze huisregels even door en dan weet ik zeker dat we hier een goed gesprek kunnen voeren. In onze huisregels lees je bijvoorbeeld ook dat we het gebruik van veel hoofdletters ontmoedigen omdat dit overkomt als schreeuwen. 

Twee dagen geleden is er een ticket aangemaakt op basis van je belletje en dat is heel fijn dat je dat hebt gedaan. Normaal merken we storingen zelf op en komen we zo snel mogelijk in actie, maar het kan voorkomen dat het signaal op een bepaalde plek net wat minder is geworden door een wijziging. En dan hebben we dat pas door na meldingen van klanten. Dus perfect dat je ons gebeld hebt. Alleen is het nu wel wachten op de opvolging daarvan en is het niet mogelijk om er spoed achter te zetten. De Technische Dienst heeft ook inzicht in herstelwerkzaamheden uit het verleden en mocht dit dezelfde oorzaak hebben, dan is het hopelijk ook snel opgelost. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden door deze afdeling. 

Als ik je toch nog een tip mag geven, dan kun je het beste je toestel handmatig vastzetten op het KPN netwerk. Dan schakelt je toestel in ieder geval niet heen en weer tussen het Nederlandse en Duitse netwerk. Dan is je toestel ook niet telkens extra batterijvermogen kwijt aan het zoeken naar netwerken in de buurt. Hoe je dit doet kun je ook weer vinden op onze Toestelhulp-pagina

Beste Arjan, dat komt omdat mensen mijn vorige stukjes niet goed doorlezen en dan advies gaan geven. Advies wat ik al heb opgevolgd. Net als het handmatig vastzetten op het KPN netwerk. Er verschijnt ook nooit een ander netwerk op mijn telefoon. Nooit een Duits netwerk. En hoe vriendelijk het ook is om te melden dat er in Sellingen een zendmast staat, koop ik er niets voor helaas. Ik betaal per maand ongeveer 174 euro aan KPN en dan verwacht ik probleemloos te kunnen draaien. Ik denk dat je dat wel met me eens bent toch? En het boeit mij echt niet of jullie daar 1 of 10 zendmasten voor nodig hebben.  En als dan van de 1 op andere dag allebei onze mobiele telefoons niet bereikbaar zijn voor opdrachtgevers en klanten, wordt ik daar kribbig van. En niemand houd mij op de hoogte. Ik ben gebeld door klantenservice om te kijken of ik bereikbaar was. Nou ik was in Emmen, dus ja. Dat heb ik ook gezegd. Daarna heb ik niet meer gehoord. Dus misschien kun je voor mij nakijken wat de stand van zaken is. 

Je moet ook begrijpen dat wij een bedrijf hebben en afhankelijk zijn van telefoons. Niet bereikbaar, geen klus en dus geen geld. En dat is dus anders voor mensen in loondienst. 

Onze beide contracten zijn op dit moment verlengbaar 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Linda_Bella 

Ik heb nog een goede tip voor je, waar je wat mee kunt doen of naast je neer kunt leggen.
Vraag eens aan dorpsgenoten met een abonnement bij Vodafone of Odido hoe die de dekking van hun provider ervaren.

Het kan best zo zijn dat bijvoorbeeld Odido of Vodafone in jullie buurt/straat wel een goede dekking en verbinding heeft, waarbij er wel doorlopend een goede verbinding blijft.

Is dat het geval, dan zouden jullie kunnen overwegen om de overstap (met nummerbehoud) te maken naar Odido of Vodafone, iets wat vanuit KPN dan zeker begrepen zal worden.
Ondanks dat KPN jullie natuurlijk niet kwijt wil als klant, is het vanuit jullie situatie met een eigen bedrijf zeker te begrijpen.

Dus vraag eens rond in jullie dorp of bij een bekende hoe het bereik van Odido en Vodafone binnen Sellingen is, en dan vooral in jullie straat waar jullie wonen en veel zijn.

Dat jullie met KPN vrijwel onbereikbaar zijn, kan het met een abonnement bij Odido of Vodafone heel anders zijn.

Het is uiteraard aan jullie, of je wat gaat doen met mij goedbedoelde tip.
Maar weet wel, dat je niet vast zit aan KPN.

• June 19, 2026

Het doet mij denken, een stukkende mast daar moeten meerdere mensen last van hebben.
Nog maar zo een 15 jr terug zag ik op een zondagavond 3 busjes, 4 man en een graafmachientje verschijnen omdat er een paar uur daar voor 1 telefoonlijn ( 1 vaste telefoon) was stukgetrokken.

• Auteur
  • Topper
  • June 19, 2026

Het doet mij denken, een stukkende mast daar moeten meerdere mensen last van hebben.
Nog maar zo een 15 jr terug zag ik op een zondagavond 3 busjes, 4 man en een graafmachientje verschijnen omdat er een paar uur daar voor 1 telefoonlijn ( 1 vaste telefoon) was stukgetrokken.

In februari 2022 hadden ook meerdere mensen er last vast. Misschien zijn die toen allemaal overgestapt, hahaha. Dit gebied is niet heel rijk, dus mensen kiezen hier vaker voor een goedkopere provider.  Maar ik heb nu sinds 1 uur 2 streepjes. Das al heel lang niet voorgekomen. Mijn laatste sms'je van Welkom in Duitsland is van 11:48 dus laten we hopen.

• Auteur
  • Topper
  • June 19, 2026

Hoi ​@Linda_Bella 

Ik heb nog een goede tip voor je, waar je wat mee kunt doen of naast je neer kunt leggen.
Vraag eens aan dorpsgenoten met een abonnement bij Vodafone of Odido hoe die de dekking van hun provider ervaren.

Het kan best zo zijn dat bijvoorbeeld Odido of Vodafone in jullie buurt/straat wel een goede dekking en verbinding heeft, waarbij er wel doorlopend een goede verbinding blijft.

Is dat het geval, dan zouden jullie kunnen overwegen om de overstap (met nummerbehoud) te maken naar Odido of Vodafone, iets wat vanuit KPN dan zeker begrepen zal worden.
Ondanks dat KPN jullie natuurlijk niet kwijt wil als klant, is het vanuit jullie situatie met een eigen bedrijf zeker te begrijpen.

Dus vraag eens rond in jullie dorp of bij een bekende hoe het bereik van Odido en Vodafone binnen Sellingen is, en dan vooral in jullie straat waar jullie wonen en veel zijn.

Dat jullie met KPN vrijwel onbereikbaar zijn, kan het met een abonnement bij Odido of Vodafone heel anders zijn.

Het is uiteraard aan jullie, of je wat gaat doen met mij goedbedoelde tip.
Maar weet wel, dat je niet vast zit aan KPN.

Daar gaan we wat mee doen. We mogen allebei verlengen op het moment. Ik geef het tot na het weekend om het op te lossen en dan ben ik coulant genoeg geweest vind ik. :)