Mij man en ik heb een buiten Europa (Zuid Afrika) bundel gekocht die mij via een sms door jullie werd geadviseerd maar hebben geen ontvangst. Nu heb ik weinig verstand van alle opties die wij zouden kunnen uitproberen op onze telefoons. Een aantal wel geprobeerd waaronder Zuid Afrikaanse providers zoeken, in en uitschakelen, roaming aan en uit, etc. Het is voor ons noodzakelijk dat wij contact kunnen houden met onze familie in Nederland wat op dit moment alleen mogelijk is als wij beschikken over wi-fi. Ook hebben wij tot twee keer toe pech gehad met onze huurauto terwijl we in een gebied stonden waar we dus niemand konden bereiken.onze Gelukkig hadden wij in beide gevallen het geluk dat we hulp kregen van een toevallige vooorbijganger. Ik zou graag willen dat hier zo snel mogelijk een oplossing voor wordt gevonden aangezien we de laatste periode van onze vakantie nog zorgeloos willen genieten.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.