Skip to main content

Hi, 

 

Ik heb op 31/12/2023 twee abonnement afgesloten voor sim-only op  *********** en ****************

 

Helaas hebben zowel ik als mijn partner alleen het volgende bericht ontvangen zonder bestelnummer: 

 

Beste meneer Linden, 

 

We hebben je bestelling ontvangen, 

je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.

 

Vervolgens is er geen 2e email of sms binnengekomen met het overzicht van de bestelling of het bestelnummer, waardoor we nu niet weten wat de status is. We hebben op dit moment geen telefoonnummer meer, waardoor we niet in contact kunnen komen met de klantenservice en het forum onze enige optie is. 

 

Hartelijk dank voor jullie hulp! 

 

Admin: aangepast en gegevens verplaatst met het oog op de privacy.

Hoi @Berlioz van der Linden 

Welkom op het forum van KPN.
 

Ik snap dat je graag een stuk duidelijkheid wilt omtrent jouw bestelling van 31 december 2023, waarbij je twee sim-only abonnementen hebt besteld.
Ook snap ik dat je laatste stand van zaken wilt weten, en daar graag een status over wilt krijgen.

Een KPN moderator zou voor je kunnen kijken in het systeem, en jouw daar hopelijk de nodige informatie en status  over kunnen geven.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Bestel- of ordernummer (zet je in het veld persoonlijke opmerkingen)
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, maar het kan tijdens rustige momenten ook sneller zijn.


Hi @Michel.uit.Arnhem 

 

Dank voor de opheldering, ik heb alle gegevens bijgevoegd en wacht het antwoord van KPN af. 

Mijn duim heb je, alvast een fijn weekend! 

 

Gr, 

Berlioz


Deze vraag is opgelost! 


Hoi @Berlioz van der Linden 

Super fijn om te horen, dat je vraag is beantwoord en opgelost.
Wat was nu precies het probleem??
Daar ben ik nog wel benieuwd naar.

Ook jij alvast een fijn weekend toegewenst!