Skip to main content

Ook met de juiste bundel kan ik geen roaming gebruiken in Armenië. Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Hallo @Inesz ,

Kun je een ander mobiel netwerk kiezen? 

Of zet jouw telefoon eens op 2G of 3G of 4G. Is een kwestie van wat proberen.  


Dank je @Noordzee . Helaas hebben die eerder vandaag probleem niet opgelost.


Welkom op het forum @Inesz. Welke bundel heb je precies geactiveerd? Je zegt 'de juiste’, maar daarmee weten we natuurlijk niet precies welke je hebt. Is dat de 'Overige landen buiten de EU’-bundel, of een andere? 

Wij hebben geen eigen netwerk in het buitenland, dus ook niet in Armenië. Als je geen verbinding kunt maken kan het helpen om andere lokale netwerken te proberen. Lukt het wel om daarmee te verbinden?

Zorg ook dat roaming aanstaat in de instellingen van jouw toestel, als dat uit staat kan je wel verbinden, maar kan je er geen gebruik van maken.


Ik heb inderdaad een Overige landen buiten de EU bundel.

Ik heb alle oplossingen in Armenië geprobeerd, deze hebben niet geholpen helaas.

Inmiddels ben ik daar niet meer. Ik heb de mogelijkheid om met kpn contact op te nemen wel heel erg gemist.


Dan had je in ieder geval de juiste bundel dus. Wat je precies hebt geprobeerd weten we zo nog niet, maar aangezien je daar niet meer bent kunnen we daar ook niet zoveel meer aan doen. Het forum is op dat moment niet de snelste weg inderdaad, maar we zijn ook bereikbaar via Twitter, Facebook en telefonisch (op +316 1200 1200 vanuit het buitenland).


Ik heb geen Twitter en Facebook en telefoneren lukte niet.


Dan gaat dat lastiger inderdaad. Voor een volgende keer heb je nu in ieder geval wel wat tips je mee kunt nemen en proberen als je weer zoiets ervaart. Maar hopelijk heb je het bij een volgende reis niet natuurlijk.


Dan gaat dat lastiger inderdaad. Voor een volgende keer heb je nu in ieder geval wel wat tips je mee kunt nemen en proberen als je weer zoiets ervaart. Maar hopelijk heb je het bij een volgende reis niet natuurlijk.

Ik zou dit graag afsluiten maar kan niet vinden waar ik dit kan markeren als oplossing of kan afsluiten.  NB ik werk op een smartphone, niet een laptop.