Skip to main content

In Nederland normale verbinding maar zodra ik over de grens ga geen service.

ik heb een Apple xs max en heb alle tips op het forum al uitgevoerd. Volgens de Kpnshop staat alles in mijn toestel goed. Ik ben nu in Spanje en kan niets met mijn telefoon. Via wifi natuurlijk wel maar onderweg helemaal niets. Vreselijk!!!

ik gebruik een abonnement. Het werkt niet in Duitsland/frankrijk/Spanje.

de simkaart is er nog niet uitgehaald omdat ik geen juiste pin heb. Ik ga morgen verder zoeken naar een dun pennetje.

Ik heb inmiddels de simkaart in een Samsung gedaan en na verloop van 5 minuten kreeg ik verbinding. Een Kruidvatsim in de iphone gedaan werkt ook. Toen de simkaart van Kpn terug in de iphone, ik zie dat ie constant aan het scannen is maar verbindt niet! Ik krijg nu “voeg Mobiel abonnement toe”. Het lijkt er dus op dat ie nu de kpn-sim niet meer ziet!

Als ik bv een esim op de iphone set kan ik niets meer met de simkaart als achteraf blijkt dat dit ook niet werkt. Ik heb dit eerder gehad en toen kreeg ik een nieuw simkaart toegestuurd. Naar Spanje lijkt me dit lastig!


Hoi @Christoffelhendrik . Welkom op het forum.

Een vervangende SIM kaart kunnen we niet naar het buitenland sturen.  Ik heb in het verleden wel vervangende kaartjes naar het thuis adres gestuurd die vervolgens weer door familie werd doorgestuurd.  Hoe lang blijf jij daar nog? Kun je tevens je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 

Wat ik er nu van begrijp is dat onze SIM wel in een ander toestel werkt? Is jouw iphone helemaal up-to-date qua firmware?