Skip to main content

Ik woon al ruiM zes jaar in amerika met een kpn abbonment, en nu ben ik drie dagen terug geweest in NL en kom ik terug heb ik geen service. Heb alles al geprobeerd. Reset, vliegtuigmodus, dataroaming, niks werkt. Wat te doen, kan ook kpn niet bellen want heb geen service en onze vrienden van die kpn hebben natuurlijk ok geen chat dus geweldige service weer 🤦🏼

Wat een *** bedrijf is dit zeg ongelloflijke klantenservice wat een drama
 

Admin: bericht aangepast in verband met taalgebruik, zie onze huisregels


IK heb de e sim verwijderd maar nu kan ik die dus ook niet meer installeren want kan geen sms ontvangen. Goede service man KPN wat een top bedrijf man man man wat een drama bedrijf gewoon onbereikbaar dit *******

 

Admin: bericht aangepast in verband met taalgebruik, zie onze huisregels


Hoi @Ricknat , dat was niet handig om de e-sim te verwijderen, maar je moet die e-sim nog kunnen "redden”. 

Je kunt via de MijnKPN app jouw e-sim opnieuw installeren op hetzelfde toestel. De MijnKPN app herkent (als het goed is) het unieke EID (elektronisch identiteit nummer) van jouw toestel en zal de optie voor ‘opnieuw installeren’ weergeven. Verificatie via sms is dan niet nodig.

Zorg dat het toestel verbonden is met een wifi-netwerk. Dit hoeft niet persé KPN te zijn, en het kan ook in het buitenland.

bron: Kennisbank: E-sim bij KPN | KPN Community 

Zie bij de veelgestelde vragen onderaan:

Wat gebeurt er als ik mijn toestel terugzet naar fabrieksinstellingen?


Hoe doe je dit? Ik word helemaal leip van dat *** bedrijf wat en drama klantenservice is dit zeg

 

Admin: bericht aangepast in verband met taalgebruik, zie onze huisregels


Hoe doe je dit? Ik word helemaal leip van dat bedrijf wat en drama klantenservice is dit zeg

Dan neem je toch een provider in de US, want daar woon en leef je.

 


Wat is dit voor zinloze reactie reageer dan gewoon niet als je toch geen oplossing geeff 😂 beetje op forums scrollen en reageren ga wat doen met je leven ofzo


Hoe doe je dit? 

Dat wordt uitgelegd in het genoemde Kennisbank artikel.

Kennisbank: E-sim bij KPN | KPN Community

 

Ik word helemaal leip van dat *** bedrijf wat en drama klantenservice is dit zeg

KPN is een Nederlandse provider, in Nederland 6 dagen in de week bereikbaar via 0800-0402.
Voor storingen zelfs 24/7.

Vanuit het buitenland via 00316 12001200. Als het niet mogelijk is om te bellen, gebruik dan een van de social media kanalen (Facebook X).


Tnx


Reageer