Skip to main content

Ik heb alle stappen doorlopen om mijn fysieke Simkaart om te zetten naar een E-sim. Ik kon vervolgens de simkaart verwijderen en dan zou alles het doen. Nu heb ik dus geen service meer en werkt de fysieke simkaart ook niet meer. Iemand een idee? 

Hallo @E-sim werkt niet na activatie ,

Ik adviseer je om morgen even een bezoek te brengen aan een KPN-winkel. Dan kunnen ze daar bekijken wat het probleem is. 


Welkom op het forum @E-sim werkt niet na activatie, daar ging iets niet goed bij de activatie begrijp ik. is het inmiddels gelukt via de KPN Winkel zoals Noordzee noemt? Daar kunnen ze met je meekijken en/of een nieuwe fysieke simkaart voor je activeren zodat je daarmee weer bereikbaar bent. Ook zal je de activatie van de E-sim daarmee opnieuw kunnen doen.


Dit heb ik inderdaad gedaan. In de winkel lukte het ook niet. Een dag later nog geen keer probeert en toen pakte die hem wel waarna alles werkte. Dank voor jullie antwoorden. 


Goed om te lezen dat de activatie gelukt is! Ik weet niet wat de activatie dwars zat maar het is intussen verholpen dus. Mochten we in de toekomst nog iets anders voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.