Skip to main content
Antwoord

Geen service na overstap KPN met nummerbehoud

• August 17, 2023
  • 8 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik heb jarenlang een Telfort/KPN-abonnement gehad. Onlangs heb ik een nieuw abonnement+toestel genomen bij Vodafone, met nummerbehoud. Omdat het toestel niet beviel heb ik (binnen 30 dagen) een ander toestel en abonnement besteld, nu weer bij KPN. Vandaag zou mijn nummer weer overgezet worden naar KPN en sindsdien heb ik geen service (dus kan niet bellen of mobiel internetten).

Ik was er vanuit gegaan dat ik geen nieuwe simkaart hoefde te plaatsen en ben nu op vakantie.

Is er een manier om dit snel anders op te lossen (via esim of wellicht met mijn huidige simkaart?) 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @WeHe, bij de nieuwe bestelling heb jij een een nieuwe simkaart gekregen. De simkaart die je had bij het vorige KPN abonnement (voor de Vodafone overstap) is bij de opzegging gedeactiveerd en zal ook niet meer geactiveerd worden. De nieuwe simkaart is nu gekoppeld aan jouw nieuwe abonnement. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2023

Is er niemand die hierop kan reageren? Ik zou graag hier of via email zsm in contact komen met klantenservice.

JanIvor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • August 18, 2023

0800 0402 bellen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2023

Het bellen is het probleem. Erg onhandig dat kpn geen mailadres heeft voor de klantenservice.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 19, 2023

Al zou KPN een mailadres hebben, dan zou een reactie ook 4 of 5 dagen op zich laten wachten. Dat is zo ongeveer de wachttijd op dit forum hier momenteel op een KPN medewerker. 

U heeft een nieuw abonnement afgesloten. En dus een nieuwe simkaart gekregen. Deze moet u gebruiken. KPN gaat zomaar geen nummer aan een oude simkaart koppelen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2023

Hallo @WeHe, bij de nieuwe bestelling heb jij een een nieuwe simkaart gekregen. De simkaart die je had bij het vorige KPN abonnement (voor de Vodafone overstap) is bij de opzegging gedeactiveerd en zal ook niet meer geactiveerd worden. De nieuwe simkaart is nu gekoppeld aan jouw nieuwe abonnement. 

• Nieuwkomer
  • January 2, 2024

Ik ben overgestapt van Odido naar kpn met nummerbehoud. Ik heb geen nieuwe simkaart gekregen en vandaag zou mijn abonnement in gaan en tussen 11.00-16.00 zou alles geactiveerd worden maar sindsdien heb ik geen service. Ik kan niet gebeld worden en niet bellen met de klantenservice. Ook de chatrobot kan mij niet helpen omdat ik niet teruggebeld kan worden. Wat moet ik nou?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 2, 2024

Wellicht kan je een telefoon lenen van iemand.  Het nummer van de klantenservice is 0800-0402 en is gratis.  Of naar een kpn winkel gaan. De wachttijd hier is namelijk een dag of twee.

• Deelnemer
  • January 15, 2024

Het bellen is het probleem. Erg onhandig dat kpn geen mailadres heeft voor de klantenservice.

Vreemd genoeg met zelfde probleem doet Whatsapp het wel