Nieuwe simkaart gekocht, gisteren ontvangen. abonnement gaat eind februari in. Geen sms ter verificatie ontvangen voor behoud van nummer zou wel moeten. Geen brief ontvangen om ontvangst te bevestigen terwijl dat wel zou moeten. Gebeld met 08000402. Sim verificatie zou niet hoeven en er was nog geen account gemaakt door kpn . Zou nog mail over volgen. Geloof ikniet want niet volgens wat in voorwaarden en eerdere berichten staat. Stress dus nú terwijl ik juist goede berichten over kpn had gehoord. Waarom geen sms bericht om nummer te kunnen behouden e kan ik niet bevestigen? Wil nummer behouden. Help
Geen sms ontvangen voor behouden van mijn nummer
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Hoi ​
Welkom op de community van KPN.
Als het niet mogelijk is om een verificatie sms te sturen, om daarmee jouw aanvraag voor nummerbehoud te kunnen bevestigen, die je echt in contact te treden met de klantenservice van KPN.
Bij Nummerbehoud is een verificatie altijd nodig, om op die manier te bevestigen dat het daadwerkelijk jouw 06-nummer is, en niet van een familielid of een vriend.
Dus wat de medewerker aan de telefoon tegenover jouw zei, klopt dus niet.
Je hoeft in elk geval nu niet in paniek of in de stress te schieten, want er is nog meer dan genoeg tijd om nummerbehoud aan te vragen.
Dus bel opnieuw met de klantenservice van KPN, en zeg duidelijk dat je nummerbehoud wenst aan te vragen, en dan zou de medewerker dat gewoon voor je in orde moeten maken.
Bel hiervoor met 0800-0402, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Nummerbehoud aanvragen.
Openingstijden:
- Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
- Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
- Zondag gesloten
Laat nog wel even weten, of alles uiteindelijk is gelukt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.