Eind 2023 ben ik vertrokken bij mijn oude werkgever en heb ik mijn toestel ingeleverd en op 3 januari een toestel Iphone 11 gekocht. Het nummer is op mijn verzoek overgegaan naar KPN omdat ik daar al jaren privĂ© en zakelijk klant ben. De toen ontvangen SIM kaart van de KPN heb ik in mijn toestel gestopt. Nu krijg ik bij problemen met de Iphone 11 te horen dat ik niet geholpen kan worden, omdat ik mijn Imei nummer destijds had moeten doorgeven. Ik kan nergens vinden dat dit had gemoeten en op "mijn kpn” zie ik geen verwijzing. Op welke wijze is mij dat kenbaar gemaakt, wat had ik moeten lezen of welk bericht heb ik genegeerd?Â
Waar heb jij het toestel gekocht?Â
Bij Portobello in Hilversum
Bij Portobello in Hilversum
Dan moet je daar ook wezen bij problemen met het toestel.Â
Nu weet ik ook wel dat KPN een netwerkprobleem heeft met sommige Apple toestellen. Helaas hebben ze daar volgens mij geen algemene informatie pagina over online staan. Ze houden het graag "onder de pet" volgens mij.Â
Ik weet niet of het doorgeven van het Imei nummer had gemoeten. Normaal gesproken in ieder geval niet. Je mag gewoon een ander toestel gebruiken. Daar hoef je niets van te melden bij KPN.
Nu met dat netwerkprobleem had je je misschien ergens kunnen melden. Maar ik weet het niet.Â
Welk probleem ervaar je? Heb je last van dat netwerkprobleem? Nu pas? Of heb je een ander probleem?Â
De KPN heeft eerst gemeld dat zij mijn probleem gingen oplossen en nu melden ze dat ik het Imei nummer had moeten doorgeven. Ik wacht even wat andere reacties af. Het wordt nu gemeld dat het volstrekt logisch is omdat te doen, maar ik kan het nergens vinden.Â
Wat is nu eigenlijk het probleem? Daar begin ik nu wel steeds meer benieuwd naar te worden.Â
Beste
Volgens mij ligt dat probleem niet aan je toestel. Maar aan het netwerk van KPN. Als ze het probleem in het netwerk opgelost hebben, dan heb jij ook geen problemen meer.
En als het probleem wel aan je toestel ligt, dan moet je bij Portobello zijn.
Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven. Weet je trouwens je imei nummer ook?Â
Die kun je achterhalen door de code *#06# in te voeren op het toestel. Mocht dat lukken, zet die ook gelijk in je profiel.Â
Â
Als je klant van KPN bent en al enige tijd je iPhone 11 op hun netwerk gebruikt moet je gewoon in aanmerking komen voor de wissel. Jij kan er weinig aan doen dat er een onbekend netwerk probleem is. Je IMEI nummer zou automatisch updated moeten zijn door het gebruik van het toestel op het Netwerk van KPN. Je kan dit simpelweg zelf niet doorgeven, nog nooit van gehoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.