Skip to main content
Beantwoord

Geen telefoonbereik meer, kan niet bellen en ontvangen door omzetting van Vodafone naar KPN

• 3 november 2022
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Vandaag zou de overgang zijn van Vodafone naar KPN, Vodafone is gestopt dus nu geen bereik meer omdat KPN niet is geactiveerd!

Beste antwoord door Hongarije

Ach, je moet het mini simmetje natuurlijk wel goed om in het houdertje doen…., nu merk ik toch echt het ouder worden!

Probleem opgelost!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 3 november 2022

Hoi @Hongarije, dat is wel gek. 

De simkaart die je van ons hebt helemaal nog niet actief? Snelste is dan om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meteen meekijken en actie ondernemen indien nodig. 

Anders kijk ik nog graag eens mee. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Maar omdat wij niet direct contact hebben gaat het iets minder snel. In ieder geval hoor ik dan graag van je als jouw gegevens zijn aangevuld 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 3 november 2022

Ach, je moet het mini simmetje natuurlijk wel goed om in het houdertje doen…., nu merk ik toch echt het ouder worden!

Probleem opgelost!

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 3 november 2022

@Hongarije ik zet deze op beantwoord en zal het niemand verder vertellen. ðŸ˜‰ Blij dat het weer werkt!