Skip to main content

Hallo,

Vorige maand overgestapt naar KPN, nu voor het eerst in het buitenland (Italië) en helaas geen toegang tot internet, terwijl ik zowel roaming als het uitwisselen van mobiele gegevens heb geactiveerd. Dit probleem nog nooit eerder gehad in mijn jaren bij T-mobile en Vodafone. Heel erg vervelend want navigeren etc is nu niet mogelijk. Hoe kan dit zo snel mogelijk worden opgelost?

Groeten, E.

Ik heb overigens ook al verschillende netwerk providers geprobeerd, maar dit maakt geen verschil.


Dat is geen leuke verrassing, @EstherDH .  Om het toestel uit te sluiten raden we aan om even een ander sim kaartje in de telefoon te testen.  Lukt het daar wel mee? 

Verder wil een herstart van het toestel wel eens de oplossing bieden. 


Beste Erwin,

Dank voor je reactie. Zelf nog wat andere opties geprobeerd. Uiteindelijk heb ik mijn toegangspunt veranderd van KPN mobiel internet naar KPN internet en daarna wel toegang tot het internet gekregen.

Groeten,

Esther


Beste Erwin,

Dank voor je reactie. Zelf nog wat andere opties geprobeerd. Uiteindelijk heb ik mijn toegangspunt veranderd van KPN mobiel internet naar KPN internet en daarna wel toegang tot het internet gekregen.

Groeten,

Esther

Ik markeer het als beste antwoord in de hoop dat anderen er ook wat aan hebben. Hopelijk heb je nog vakantie. Zo ja, geniet er van.


Op thuisaansluiting sinds een maand regelmatig onderbreking bij het kijken naar opgenomen programma’s.

De opname stopt en een melding verschijnt dat er geen internettoegang is. Vervolgens komt een reguliere tv-zender. Vervolgens kunnen we naar de opgeslagen programma’s, de opname zoeken en vanaf het begin kijken of het moment van storing opzoeken.

telefonisch contact met KPN gehad. Medewerker had hier nog nooit van gehoord. Na vijf minuten worstelen met zijn hulpprogramma’s kreeg ik de toezegging dat KPN het probleem zou oppakken en mij hierover informeren.

Dat is ondertussen zes dagen geleden en taal nog teken van KPN.

o ja, de storingen blijven :(


Op thuisaansluiting sinds een maand regelmatig onderbreking bij het kijken naar opgenomen programma’s.

De opname stopt en een melding verschijnt dat er geen internettoegang is. Vervolgens komt een reguliere tv-zender. Vervolgens kunnen we naar de opgeslagen programma’s, de opname zoeken en vanaf het begin kijken of het moment van storing opzoeken.

telefonisch contact met KPN gehad. Medewerker had hier nog nooit van gehoord. Na vijf minuten worstelen met zijn hulpprogramma’s kreeg ik de toezegging dat KPN het probleem zou oppakken en mij hierover informeren.

Dat is ondertussen zes dagen geleden en taal nog teken van KPN.

o ja, de storingen blijven :(

Ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren om eerlijk te zijn, @Kangoedkoper .

Maar waarom reageer je in een topic dat over een heel ander issue gaat?
Mijn advies is om hier een eigen topic voor aan te maken zodat een moderator en de community er samen met jou naar kan kijken.