Skip to main content
Beantwoord

Geen tot nauwelijks mobiel bereik

• April 4, 2026
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb geen mobiel bereik in mijn woonplaats de afgelopen 24 uur, hoe meld ik een storing?

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Angerblub, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁 Dat je al 24 uur helemaal geen bereik hebt, klinkt wel alsof er een storing kan zijn met een mast bij jou in de buurt. Ik zie dat JanD je al heeft gewezen op de mogelijkheid om dit via de MijnKPN app te controleren of door te geven (via de ‘Hulp’ optie) en dat Noordzee vervolgens onze storingspagina op de website heeft gedeeld. Is het gelukt om via 1 van die wegen meer informatie over een storing te vinden, of heb je hier nog hulp bij nodig? 
Het is ook mogelijk om online rechtstreeks contact met onze klantenservice te leggen, als bellen niet lukt. Dit kan via Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 4, 2026

Beste ​@Angerblub dat kun je in de MijnKPN app doen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 5, 2026

Hallo ​@Angerblub ,

Je kunt een storing melden via deze website:

https://www.kpn.com/service/storingen?page=1

Daar kun je ook controleren of de storing al bekend is. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2026

Welkom op de community ​@Angerblub, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁 Dat je al 24 uur helemaal geen bereik hebt, klinkt wel alsof er een storing kan zijn met een mast bij jou in de buurt. Ik zie dat JanD je al heeft gewezen op de mogelijkheid om dit via de MijnKPN app te controleren of door te geven (via de ‘Hulp’ optie) en dat Noordzee vervolgens onze storingspagina op de website heeft gedeeld. Is het gelukt om via 1 van die wegen meer informatie over een storing te vinden, of heb je hier nog hulp bij nodig? 
Het is ook mogelijk om online rechtstreeks contact met onze klantenservice te leggen, als bellen niet lukt. Dit kan via Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2026

Ik heb een aantal dingen geprobeerd om contact te krijgen maar liep elke keer vast in automatische systemen om een medewerker daadwerkelijk te spreken. Wel kreeg ik een sms toen ik buiten mijn postcodegebied ben dat ze de komende 3 dagen uittrekken voor onderhoud. Ik ga er vanuit dat het probleem dan ook is opgelost. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Jammer dat contact krijgen niet gelukt is ​@Angerblub 😬 Maar het is nu wel duidelijk dat er inderdaad iets gaande is met de mast, laten we er maar van uit gaan dat het na deze 3 dagen weer helemaal in orde zal zijn 😊