Dit jaar ben ik 2 keer in buitenland geweest, Griekenland en Spanje. Beide keren kreeg ik geen verbinding in het land bij aankomst. Alles geprobeerd, roaming uit/aan, reset, zelf zoeken naar provider, Bluetooth aan/uit, simkaart eruit en weer erin, cookies verwijderd, etc. In Griekenland had ik nog mijn oudere Samsung en dacht dat het daar aan lag, maar sinds Spanje een nieuwe mobiel Samsung (A52) en al jaren een abonnement van KPN. Mijn contract is net weer verlengd. Nooit eerder deze problemen. Ik was alleen op vakantie en dan ben je vreselijk onthand wanneer je geen verbinding hebt. Kon uren niemand bereiken. Via andere mensen gevraagd of ik hun mobiel even kon gebruiken. Na een paar uur, alles uitgezet, weer opstarten pakte mijn mobiel eindelijk de lokale provider en bleef het goed. Wat kan ik hieraan doen? Kan het toch aan een verouderde simkaart liggen?
Hallo
Dank Remco voor het antwoord. Misschien is het de dekking ter plaatse alleen blijft het vreemd dat (voor zover ik het begreep) iedereen al vanuit het vliegtuig dekking had en aan het bellen of appen was. In Griekenland had zelfs mijn man met een oudere IPhone dagen eerder verbinding dan ik. Ik zal bellen voor een andere sim.
De problemen concentreren zich dus alleen in het buitenland? Dan zou ik toch even de simkaart testen Claudia.
Hallo
Stuurt de KPN een nieuwe simkaart naar het buitenland
Na beter te hebben gelezen.
Gelukkig hoeft dat niet, dat scheelt weer.
Nee dat zou inderdaad een belemmering kunnen zijn
Ben nu in Nederland dus moet ik eerst een reis boeken om te testen haha.
Graag gedaan Claudia! Dan hoop ik dat je een mooie reis boekt en laat ons dan even weten wat je bevindingen zijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.